Izkoristite aktualne popuste in privarčujte. Pred nakupom prelistajte letake in preverite, kateri izdelki so v akciji in ali se nakup zares izplača. Kupujte le tisto, kar zares potrebujete. 

Da bi privarčevali pri nakupu hrane, se nikakor ni smiselno, pa tudi zdravo ne, odločiti za manj kakovostne in cenejše izdelke. Ne pozabite, hrana, ki jo kupite, gradi vaše telo in ga oskrbuje z energijo. Če bo slaba, bo tudi vaše telo slabo grajeno, prejelo bo manj energije oziroma je bo več porabilo za presnovo. Da bi kupovali nekakovostne izdelke, torej ne pride v poštev. Da bi kupovali manj in stradali, tudi ne. Kako lahko torej privarčujete?

Obroke načrtujte

Čeprav se morda sliši iz trte izvito, je ta način nakupovanja še kako koristen in varčen: če boste v trgovino zavili vsak dan in sproti kupovali živila za kosilo, večerjo in zajtrk, boste porabili več, kot če bi si omislili tedenski nakup, zato si pripravite seznam in se v trgovino odpravite po več stvari hkrati, obenem pa razmislite, kaj želite imeti na krožniku naslednje dni. S seznamom boste imeli nadzor nad tem, kaj potrebujete, izognili pa se boste nepremišljenim in prekomernim nakupom.

Preglejte hladilnik in police ter roke uporabnosti

Imate tudi vi občutek, da kljub polnemu hladilniku in policam nimate kaj jesti? Stop. Morda vam je le zmanjkalo idej ali pa ste se nekoliko razvadili. Vzpostavite nadzor nad tem, kaj vse se skriva v vašem hladilniku in kaj na policah v shrambi. Po navadi zaradi slabega ravnanja in nadzora nad hrano skoraj polovica živil na koncu pristane v smeteh. Ne pozabite, da vam je od sobotnega kosila v hladilniku ostalo pol cvetače, od večerje pa šampinjoni in pol čebule. Ne pozabite pregledati rokov uporabnosti in precej hitro porabite napol odprte izdelke. Te izdelke porabite prednostno in se šele potem odpravite na lov za novimi.

Ostanki od kosila

Če pri vas doma ostanki juhe, mesa in prilog po obroku romajo v smeti, je čas, da to razvado povsem ovržete. Ničesar ni treba stresti v koš. Ostanki juhe bodo odlični za večerjo, sicer pa jih lahko uporabite za pripravo omak ali kot osnovo za juho, ki jo boste kuhali naslednji dan. Meso lahko spretno uporabite v sendvičih ali solatah, ki bodo zadostile samostojnemu obroku, medtem ko lahko riž uporabite za pripravo riževega narastka, rižote, enolončnice in še bi lahko naštevali.