Svet

Televizija CNBC klonila pod pritiskom Donalda Trumpa

sta/mv
16. 10. 2015, 20.15
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Newyorški milijarder Donald Trump je znova dokazal, da je medijski kralj tokratne kampanje za predsednika ZDA, saj je televizija CNBC privolila v njegove zahteve glede naslednjega soočenja republikanskih predsedniških kandidatov, ko je zagrozil z bojkotom.

Reuters

Organizatorji soočenja 28. oktobra so želeli od kandidatov dobiti več vsebine in podrobnejšo razlago stališč, zato so predlagali črtanje uvodnih in sklepnih izjav. Televizija je hotela iz soočenja izvleči tudi več denarja in je razmišljala o podobnem maratonu, kot ga je pripravila televizija CNN na zadnjem televizijskem soočenju, ko so bili kandidati na odru tri ure.

Trump se je pritožil in sporočil, da na takšnem maratonskem soočenju brez uvodnih in sklepnih nagovorov ne bo sodeloval, pridružili pa so se mu še nekateri drugi kandidati, kot je Ben Carson, ki je v anketah trenutno na drugem mestu takoj za Trumpom. Televiziji CNBC in vodstvu republikanske stranke ni preostalo drugega, kot da sklonijo glave in sprejmejo Trumpove zahteve.

Kandidati bodo podali uvodne in sklepne izjave, soočenje pa ne bo daljše od dveh ur, vključno z reklamami. Televiziji CNBC ni preostalo nič drugega, saj si je prvo in drugo televizijsko soočenje republikanskih kandidatov ogledalo 24 oziroma 23 milijonov ljudi, kar je zgodovinski rekord. Nedavno soočenje demokratskih kandidatov je imelo 16 milijonov gledalcev, kar je rekord za demokratska soočenja, vendar daleč za republikanci.

Razlog za veliko gledanost republikanskih soočenj je izključno Trump, ki s svojimi žaljivimi izjavami vzbuja pozornost ne le med republikanskimi volivci, ampak tudi pri neodvisnih in demokratih. Američane še vedno neznansko zanima, koga bo znova napadel in užalil, nekateri pa čakajo, ali bo morda sčasoma podrobneje razložil, kako bo uresničil svoje pobude, kot je izgon 12 milijonov nezakonitih priseljencev in obnova ameriške veličine.