Pred tem vseeno preverite nekaj informacij, ki jih je treba vedeti, preden se lotite aktivnosti med domačimi štirimi stenami. Vadbo doma priporočamo vsem, ki jim primanjkuje časa, tistim, ki nimajo finančnih zmožnosti, da bi plačevali zanjo, ter vsem drugim, ki so dobro telesno pripravljeni in so jim vaje in treningi domači ter nimajo težav z njihovo izvedbo in razumevanjem.

Kakšna vadba je najprimernejša?

Mnogi trenerji fitnesa trdijo, da zmerno intenzivna in kombinirana. Za doma je idealna vadba z lastno težo in različnimi vadbenimi pripomočki. Že domače pohištvo lahko naredi vadbo bolj zabavno. Če vam primanjkuje časa, priporočamo idealno rešitev: kratki intervalni trening. Sestavljen naj bo iz vaj, ki vam pospešijo utrip, kot tudi iz krepilnih vaj, temu pa dodajte še kakšno vajo za gibljivost. Odsvetujejo pa se visokointenzivne vaje, sploh če ste nepripravljeni, slabo ogreti ali vaj ne znate izvajati pravilno.

Za dobro formo po nasvet k trenerju

Za čim boljše rezultate, dosežene doma, je za začetek pametno obiskati strokovnjaka. Ta vam bo namreč pomagal s strokovnimi nasveti in podal navodila za vadbo – pokazal, katere mišice je treba stisniti, da vajo kar najbolje izkoristite in dobite od nje največji mogoči učinek. Včasih samo navodila, kot so »stisnite trebušne mišice, pri počepu se spuščajte do globine kolena ter stisnite zadnjico, ko vstanete v začetni položaj, in vzdržujte zravnano hrbtenico«, popolnoma spremenijo razumevanje vaje in večkrat vadeči potem ugotovijo, da šele tako zares čutijo, kako se naredi pravilni počep. Že samo nekaj ur s trenerjem je dovolj, da posameznik dobi osnovno znanje o izvedbi vaj, navodila in korekcije izvedbe vaj, po želji pa tudi individualiziran vadbeni program, tako da ne izgublja časa z iskanjem po spletu in ima manj možnosti, da izbere napačno ali sebi neprimerno vadbo.