Telesne aktivnosti ne izvajamo samo v telovadnicah in fitnesih. Vadite lahko tudi s pomočjo televizijskega programa, ki je namenjen zdravemu življenjskemu slogu – priključite se vadbi. Ste ljubitelj glasbe? Zavrtite si svojo priljubljeno glasbo in vztrajajte z vadbo toliko časa, kot je dolga pesem. Pri drugi pesmi izberite drugo vajo … Vadite lahko pravzaprav kjerkoli in kadarkoli, pomembno je le, da ste čim bolj aktivni in v gibanju.

Telovadba brez truda

Pojdite v službo peš ali s kolesom, ali pa parkirajte avto daleč od službe in se nato sprehodite do pisarne. Če se vozite z avtobusom, pa izstopite dve postaji prej in se sprehodite do svojega cilja. Namesto dvigala uporabljajte stopnice. V pisarni ali avtu imejte vedno par športnih copat za tek – bodite pripravljeni na nenačrtovane aktivnosti. Igrajte se z otroki ali hišnimi ljubljenčki, nikar jih le ne opazujte. Naj bo sobotno ali nedeljsko dopoldne rezervirano za druženje v naravi (hojo, planinarjenje, tek ...). Pogosto urejajte svoj vrt ali pospravljajte stanovanje, ob tem pa lahko tudi plešete. Ogromno je možnosti, da ste med dnevom vsaj 30 minut aktivni.

Včlanite se v klub

Gotovo že veste, da ima redna vadba mnoge koristi za vaše zdravje in počutje, zato je nujno, da se pripravite do aktivnejšega življenja. Če niste dovolj disciplinirani, da si sami izberete čas za rekreacijo, je najboljša rešitev, da se včlanite v kakšen rekreacijski klub, ki vam bo določil termine za rekreacijo. Tako je večja verjetnost, da jo boste redno obiskovali, saj jo boste plačevali. Klubov je veliko, vi morate le izbrati šport, ki vam je všeč, mi pa vam priporočamo nekatere: planinarjenje, tek, ples, joga, plavanje, rolanje, kolesarstvo, badminton, tenis, boks ... Preberite literaturo o katerem od športov, ki vas zanima, in obiščite katero od športnih šol, ki vas izobrazijo za samostojno ukvarjanje z izbranim športom.