Dokazano uspešna zoper stres in anksioznost je kardiovadba. Ko pospešite srčni utrip, se namreč v telesu sproščajo nevrotransmiterji za uravnavanje razpoloženja, na primer serotonin. Zato se med kolesarjenjem počutite, kot bi z znojenjem iz vašega telesa odtekal tudi stres. Na dolgi rok pa ljudje, ki telovadijo, ugotavljajo, da jih manj ogroža depresija. Če veste, da imate pred sabo psihično naporen dan, že zjutraj telovadite. Po možnosti na svežem zraku.

Dnevna utrujenost

Namesto zanašanja na učinke kofeina se raje zmigajte in telovadite. Ljudje, ki upoštevajo priporočenih 150 minut vadbe na teden, se kar v 65 odstotkih počutijo manj izčrpani. Aktivni ljudje zvečer tudi lažje zaspijo, se ponoči manjkrat predramijo in imajo na splošno manj težav s spanjem. Kot športna aktivnost k temu najbolj pripomore joga! Izvajanje joge skupaj s tehnikami globokega dihanja izboljša vaše spanje že v nekaj tednih.

Aerobna vadba je naravno sredstvo proti prehladu, saj spodbuja celice imunskega sistema, da se izločijo v krvožilje, kjer napadajo viruse in bakterije. 

Bolečine v križu

Podporne mišice okoli hrbtenice postajajo z leti vse ohlapnejše, sedenje za računalnikom pa jih še dodatno slabi. Svetuje se trening moči, saj zmanjša bolečine za 30 do 80 odstotkov v 10 do 12 tednih. Osredotočiti se je treba na krepitev mišic spodnjega dela hrbta, trebuha in stranskih mišic, ki razbremenijo hrbtenico in izboljšajo gibljivost. Naredite štiri sklope po 16 ponovitev vaj, kot so trebušnjaki, dvigovanje zadnjice v most, raztegovanje hrbtenice, plavanje na suhem ...

Požrešnost

Če se le s težavo upirate želji po čokoladi in se ob tem počutite obupno, poskusite sladkarije nadomestiti s telovadbo. Klic možganov po dopaminu (nevrotransmiterju, ki v možganih deluje v centru za nagrajevanje) lahko zadovoljite z gibanjem. Vsaka telovadba v veliki meri dviguje raven dopamina. Ko vas zagrabi želja po sladkem, torej raje pojdite na 15-minutni hitri sprehod in počutili se boste popolnoma enako, kot če bi pojedli veliko čokolado z lešniki.