Danny Dreyer, guru hoje, ki je čez lužo izdal uspešnico Chi hoja, razlaga, da se mora po hitri hoji telo še lep čas prilagajati na počasnejši tempo. To je pravzaprav za organizem tako težka naloga, da še celih 45 minut porablja maščobe oziroma kalorije, kot bi hodili s polno paro. Še več, telo se toliko časa prilagaja na počasnejšo hojo, da vi že spet začenjate hitri interval, zato se shujševalni učinek akumulira. A tako, da se vi niti malo ne izčrpavate. Osebni trenerji pravijo, da s tem zanesljivo pridobite več mišic, predvsem pa lahko tečete ali, v našem primeru, hodite dlje, ker se sploh ne morete upehati.

Porabite 9-krat več maščob

Ko boste vadbo oziroma hojo končali, boste zaradi intervalnega treninga še tri ure pospešeno trošili kalorije, kar je kar trikrat dlje kot po običajnem, enakomernem sprehodu! Ali z drugimi besedami – z intervalno hojo boste stopili do 900 odstotkov več maščob! Blokirali pa boste tudi skladiščenje nove maščobe. Razlaga je preprosta in podobna zgornji – izmenična hoja pospešeno gradi mišice, tako zelo, da te porabljajo veliko krvnega sladkorja. To pa pomeni, da organizem izloči manj inzulina, hormona, ki uskladišči neporabljen sladkor v obliki sala.

Avtomatično boste jedli manj

Nekoč so menili, da izčrpavajoča vadba prej vodi v kopičenje kilogramov kot v hujšanje, saj telo, da bi si opomoglo, sproži hudo lakoto. In res je tako. Vendar pa intervalna hoja še zdaleč ni naporna. Je zmerna, za vsako zmerno vadbo pa velja, da zniža raven hormona lakote, grelina. Posebna sestavina krvi, ki naravnost ubija apetit, pa naraste. Spremembe so tako drastične, da tisti, ki redno hodijo po takšnem programu, pojedo za petino manj!

Sprehod

Vsak dan pojdite na sprehod in potem korakajte 45 sekund počasi, 15 sekund pa pospešeno. Lakota bo izpuhtela, mišice se bodo okrepile, izgubili pa boste štiri kilograme na teden!

Zakaj deluje? Izmenična hoja pospešeno gradi mišice, tako zelo, da te porabljajo veliko krvnega sladkorja. To pa pomeni, da organizem izloči manj inzulina, hormona, ki uskladišči neporabljen sladkor v obliki sala.

Raziskave

Angležem je uspelo dokazati, da intervalna hoja po štirih tednih za petino zmanjša količino hormonov debelosti, to je tistih, ki skladiščijo maščobo. 

Intervalna hoja

Obožujejo jo vse generacije, saj je idealna vadba zgolj za ohranitev trdnega zdravja, kajti znižuje tlak, holesterol in zavira staranje.