Z lahko dieto, ki vključuje čim več vitaminov in mineralov, pa lahko ozdravimo bolezni, ki so posledica neprimernega prehranjevanja, in oklestimo kilograme. In jesenski čas z bogato bero presne zelenjave je kar pripraven za takšen »postni« podvig. Preden se odpravite v trgovino, si pozorno preberite tale spisek. Za dvodnevni program hujšanja potrebujete zelenjavo (po možnosti ekološko pridelano): čebulo, česen, sladki krompir, zeleno, korenje, glavo zelja in še vsaj dve skodelici druge poljubne zelenjave. Kupite začimbe po vašem okusu, od peteršilja do kajenskega popra in čilija. Potrebujete tudi jušno osnovo, ki ne sme biti kocka. Najbolje, da skuhate čisto, precejeno govejo ali piščančjo juhico. Lahko pa denete med zelenjavo kuhati kos piščanca ali puste govedine. Prav bosta prišla tudi limonin sok in poljuben zelenjavni sok – pazite le, da je stoodstoten in brez dodatkov. Ker potrebujete tudi maščobe, ne pozabite na olivno olje in mandljevo maslo.

Jesenska juha

V loncu zmešajte pet skodelic jušne osnove, skodelico sesekljane čebule, dva sesekljana stroka česna, tri na kocke narezane sladke krompirje, štiri liste zelene, narezan korenček, dve skodelici sesekljanega zelja in dve skodelici poljubne zelenjave, če je le mogoče, sveže in sezonske, na primer paradižnik ali fižol, grah. Dodajte še začimbe. Mešajte, dokler ne zavre, in potem na rahlem ognju kuhajte še od 20 do 30 minut. Odcedite zelenjavo in prihranite tekočino. V električnem mešalniku do gladkega zmešajte čisto juho in počasi dodajajte zelenjavo, da dobite redek pire. Ostalo vam bo kar nekaj čiste juhe. Razporedite pire v sedem lončkov in jih zamrznite, v hladilniku pa shranite preostalo čisto juho. Pred uporabo juho iz lončkov segrejte tako, da dodate nekaj čiste juhe, vsaki porciji pa po odtajevanju dodajte še žličko olivnega olja.

Napotki 

Med dieto uporabljajte destilirano ali vsaj filtrirano vodo. Uživajte neomejene količine zeliščnega čaja z limono. Vsako jutro je nadvse dobrodošel probiotični prehranski dodatek.

Frape 

Zmešajte merico nesladkanega beljakovinskega praška, skodelico borovnic, 150 gramov riževega mleka, žlico mandljevega masla, vodo ter nekaj ledu. Napitek si privoščite že za zajtrk.

Večerja

Ob 18. uri pojejte krožnik zelenjavne juhe, po osmi uri zvečer pa nikakor ne jejte več. Spijte le kozarec naravnega zelenjavnega soka ali skodelico nesladkanega zeliščnega čaja.