Mobilna verzija
15:32 23. julij 2018

Lajšajmo alergije s pomočjo narave

Novice Svet24
Zoran Franc/Novice Svet24
0

Apčih! S pomladjo, brstenjem in cvetenjem za mnoge pride tisti čas, ko je treba nekaj pozornosti nameniti tudi nadležnim alergijam, ki motijo vsakodnevni delovni ritem. V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj naravnih antihistaminikov.

dekle, alergija, travnik

Alergije lahko ublažite tudi z izbrano prehrano. Foto: Dreamstime

Navadno se spomladanske alergije na cvetni prah izražajo kot nahod, zaprtost nosu, občutljivost oči, ki se pogosto solzijo in otekajo, kihanje, težave z grlom, kašelj in razdraženost. Da boste simptome na čim bolj naraven način omilili, preizkusite naslednje trike.

3-krat na dan si pripravite zlato mleko in ublažite simptome alergij ter okrepite imunski sistem.

KOPRIVA

Kopriva bo učinkovito ublažila simptome senenega nahoda. Uporabite lahko tako sveže kot posušene liste. Najboljši učinek boste dosegli z visoko koncentracijo kopriv, in sicer tako, da si pripravite koprivno infuzijo. Potrebujete 30 gramov posušenih koprivnih listov, ki jih prelijete z litrom vrele vode. Posodo zaprite in pustite vsaj štiri ure na sobni temperaturi, da se ohladi. Mešanico pijte z vodo vsaj trikrat na dan, a je ne uporabljajte več kot dva dni, saj se hitro pokvari.

koprive 2

Pripravki iz kopriv bodo ublažili simptome senenega nahoda. Foto: Dreamstime

POVEČAJTE VNOS VITAMINA C

Vitamin C bo preprečil sproščanje histamina, hkrati pa pospešil njegovo razgradnjo in zmanjšal občutljivost dihal. Uživajte več brokolija, cvetače, banan, manga, zelja …

ŽIVILA S KVERCETINOM

Kvercetin je snov, ki pomaga ublažiti tipične simptome alergije, zato je v času alergij priporočljivo uživati živila, ki so bogata z njim. Odličen je pri zaviranju alergij na cvetni prah oziroma pri senenem nahodu. Uvrščamo ga med flavonoide, ki veljajo za zelo močne antioksidante, poleg tega pa na naše telo deluje protimikrobno. Le redko poročajo o njegovi vsebnosti, zato si velja zapomniti, da ga vsebujejo zeleni čaj, borovnice in ohrovt, po katerih v času alergijskih stanj pogosteje posegajte. Učinek kvercetina v živilih je zelo podoben tistemu, ki ga imajo zdravila, le da pri tem ne moremo govoriti o neželenih stranskih učinkih.

KURKUMA

Odlična pri blaženju simptomov je tudi kurkuma, ki jo najdete v vseh bolje založenih trgovinah. Kurkumin namreč preprečuje sproščanje histamina v telesu, katerega raven je v času alergijskih stanj zvišana. Kurkumo lahko dodate praktično v vsako jed, saj nima izrazitega okusa, lahko pa si pripravite zlato mleko, ki ima tudi druge pozitivne lastnosti na telo.

ČEBULA

Če ne želite neprijetnega vonja, jo dodajte popečeno ali prekuhano. Vsebuje kvercetin, tako kot borovnice in ohrovt, in sodeluje pri nadziranju produkcije histamina v telesu.

borovnice

Borovnice vsebujejo kvercetin, ki zavira simptome spomladanskih alergij. Foto: Dreamstime

Vaš prispevek