Matej, 18. sezono že poteka oddaja Volan. Kaj je pri pripravi oddaje sploh še lahko izziv?
Imamo veliko srečo, da so proizvajalci avtomobilov zelo aktivni in inovativni, zato nam ne zmanjka vsebine. In ker smo še mlada ekipa, nam tudi idej ne zmanjka; ko sešteješ vse to in dodaš strast do dela, pa je rezultat tukaj! V resnici je sezon že 21, le da so se prve tri imenovale drugače.

Teste predstavljate na malo drugačen, bolj zabaven način. Od kod črpate ideje?
Vsak avtomobil je malo drugačen, zato so tudi testi lahko različni. Je pa res, da se prej ali slej vse skupaj začne ponavljati, ne nazadnje na leto posnamemo več kot sto različnih testov in še vsaj enkrat toliko predstavitev novih vozil, zato ideje črpamo od vsepovsod. Smo veliki ljubitelji športa, kulture in potovanj, kar se potem odraža pri vsej vsebini.

volan 5
POP TV
Voditelj oddaje Matej Mihinjač

V katerem testu ste do zdaj najbolj uživali?


Največji užitek je, ko dobiš ključe avtomobila in imaš čas, da se z njim odpelješ. Samo odpelješ! Brez obveznosti, tečnega sopotnika, milijona telefonskih klicev in gneče na cesti, jasno. Takrat lahko neizmerno uživaš že z najbolj osnovnim avtom, ki je naprodaj pri nas. Na splošno smo volanovci navdušeni nad dvema skrajnostma: najcenejšimi avtomobili, ki nas navdušujejo s tem, kako veliko dejansko ponujajo za svoj denar, in nad takšnimi, ki so odlični v svojem osnovnem poslanstvu, manj pa nad tistimi, ki želijo ugajati vsem okusom. Tukaj mislim na vrhunska športna ali vrhunska terenska vozila, ki niso nujno draga kot žafran, nikakor pa ne vseh možnih sodobnih križancev in mešanic razredov. Saj veste, tudi poznavalci hrane pravijo: zmešaj največ štiri sestavine za okusno jed, ne pa dvajsetih.

Kako pa je videti, ko gre na snemanju kaj narobe? Bi z nami delili kakšno anekdoto?
Vsako delo na terenu se lahko hitro zalomi. Največkrat gre za to, da kdo kaj pozabi ali se avto umaže na poti do lokacije, ampak to so malenkosti. Najzanimivejše prigode se pa seveda dogajajo na naših potovanjih, ko vsaj dvakrat na leto obiskujemo eksotične dežele. Zadnja je bila minulo zimo Gvatemala in že prvi dan, ko smo bili na poti, sta se nam zgodili dve neprijetnosti. Prva, ko smo stali v koloni vozil in sklepali, da gre za nesrečo, v resnici pa se je pred nami zgodil strelski obračun med karteli in smo se peljali mimo prerešetanega avtomobila ter pokritih trupel ob njem. Ampak si nismo pustili vzeti dobre volje, zato smo na cilju z vso vnemo začeli snemati in zaradi napake na softveru takoj strmoglavili dron v morje. Pa smo se tudi po tem pobrali, preživeli tam dva tedna in posneli eno najzanimivejših reportaž do zdaj!

To pomlad so odpovedali enega največjih avtomobilskih sejmov v Ženevi. Kako mislite, da bo to vplivalo na prodajo avtomobilov?
Na samo prodajo avtomobilov avtosaloni nimajo več tolikšnega vpliva, zato se jim vse več proizvajalcev odreka, če nimajo res kakšne zanimive novosti za obiskovalce. Veliko več energije in seveda sredstev zdaj namenjajo medijem in družbenim omrežjem. Razlog za odpoved salona v Ženevi pa seveda tiči v omejevanju širjenja okužb s koronavirusom; ta pa bo zelo konkretno vplival na prodajo avtomobilov letos in močno zatresel gospodarstvo vsega sveta.