Saj ni res, pa je

Kako skubijo turiste: za pogrinjek vam zaračunajo pet evrov

T.L./STA
11. 6. 2018, 10.18
Posodobljeno: 11. 6. 2018, 10.23
Deli članek:

Cene hrane v restavraciji manj presenetljive, kot je cena pogrinjka.

Profimedia
Fotografija je simbolična.

Hrvaška glavna turistična sezona se šele začenja, a so cene že skočile do neba, poročajo hrvaški mediji. Med drugim izpostavljajo primer znane restavracije v Dubrovniku, kjer samo za pogrinjek zaračunavajo 38 kun (pet evrov). V isti restavraciji je steklenice 0,75 litra negazirane vode za dve kuni (27 centov) cenejša od pogrinjka.

Nihče ne pričakuje, da bo v znani restavraciji v Dubrovniku večerjal poceni, a so obiskovalci ostali presenečeni, ko so samo za pogrinjek plačali 38 kun, poroča danes Večernji list. Ali je potrebno jesti s tal, da ljudje ne bi plačali pogrinjka, se ob tem sprašuje časnik, ki poroča o "drugi strani hrvaškega turizma".

Kot dodaja, so cene hrane v restavraciji manj presenetljive, kot je cena pogrinjka, čeprav je potrebno za črno rižoto odšteti 238 kun (32 evrov), ribo na žaru 620 kun (84 evrov) in biftek 273 kun (37 evrov). Cena buteljke rdečega vina je 262 kun (37,5 evra), 0,2 litra jabolčnega soka pa stane 34 kun (4,60 evra). Navadna espresso kava je 22 kun (tri evre), še navaja zagrebški časnik, ki poudarja, da je v Dubrovniku težko najti restavracijo z zmernimi cenami.

V Črni gori druga pesem

Dodaja, da je le nekaj deset kilometrov južneje od Dubrovnika, v Črni gori, možno dobiti okusno črno rižoto že za osem evrov, kilogram jagnjetine za 13 evrov, porcijo morskih sadežev za dva pa za 40 evrov.

Sogovorniki Večernjega lista so se posebej pritoževali zaradi nevljudnih natakarjev in nevšečnosti, ki so jih doživeli v Dubrovniku, ko so se zahvalili za ponudbo zaradi visokih cen. V turistični skupnosti Dubrovnika pravijo, da se ne morejo vmešavati v cene gostincev, so pa obžalovali žalitve, ki so jih bili deležni gostje nekaterih restavracij.

Časnik je pri tem omenil primer lokala v Baški vodi v bližini Makarske, v katerega se gostje, kljub visokim cenam, vračajo na kavo in sok, ker so natakarji vljudni in so celo sami gostom priznali, da se počutijo neprijetno zaradi dragih storitev.