Ženske, ki med mesečnim ciklom redno telovadijo, manj poročajo o menstrualnih krčih, utrujenosti in drugih menstrualnih sindromih, predvsem pa občutijo, da se jim zaradi rekreacije zviša prag bolečine. Če vas torej ne zvija res prehudo, lahko mirno tudi v teh dneh nekaj časa posvetite telovadbi.

Katera telovadba je najbolj priporočljiva

Vse, kar se vam zdi udobno početi. Telo se tudi med menstruacijo dobro odziva na vadbo, seveda pa se ni treba naprezati do skrajnih meja. Zlasti priporočljiva rekreacija je plavanje, saj voda zmanjša težo in razbremeni hrbet. Tudi hitra hoja ob lepem vremenu je poživljajoča. Kot tudi raztezanje in sproščanje celega telesa z jogo. Ker ste osredotočeni na počasne gibe in globoko dihanje, kar nekako pozabite na krče tam spodaj in se v trenutku počutite bolje. Začnite z razteznimi vajami in nekaj lažjimi jogijskimi položaji. Jogijske vaje so zelo primerne tudi med menstruacijo, z izjemo tistih, ki jih izvajamo z glavo navzdol ter dvignjeno medenico in nogami v zraku.

Lahkotni kardiotrening

Poskusite s tekom ali hitro hojo za 30 minut, pri čemer ves čas vzdržujte enak ritem. Izogibajte se intervalnemu treningu, saj je stalna hitrost manj obremenilna za telo in predvsem prijaznejša do razdraženega trebuha.

Zibanje bokov

Če imate med menstruacijo krče, vam bo pomagala preprosta telesna vadba, ki jo naredite kar doma. Lezite na hrbet in sprostite telo. Prijateljica ali partner naj se razkorači čez vas in vam z rokami ritmično ziba boke z ene na drugo stran. Ko boste enkrat dobili ritem, bo potreben le še rahel dotik rok.

Ples

Miganje na plesišču ni rekreacija v tipičnem pomenu besede, vendar bo pospešila delovanje srca in pomagala pokuriti nekaj kalorij. Če si med menstruacijo privoščite plesni večer, se boste zagotovo zabavali, neprijeten občutek tam spodaj bo izginil v glasbi in počutili se boste odlično.