Masaža je odličen način premagovanja vsakdanjih skrbi in doseganja sprostitve, ki jo tako zelo potrebujemo. Izboljšuje splošno počutje (na primer bolje spimo), hkrati pa ima številne druge pozitivne učinke na zdravje (okrepi imunski sitem, izboljša prebavo, lajša kronična obolenja, pospeši izločanje strupov iz telesa, odstranjuje odmrle celice povrhnjice, koža je bolj elastična in mehka, izboljša se gibljivost sklepov) in um (zmanjša stres in občutek tesnobe, okrepi pozitivno naravnanost, lajša travme in sprosti živčni sistem). Da bi jo kar najbolje izkoristili, upoštevajte nekaj pravil o pripravi na masažo in njenem poteku.

Ne pozabite dihati

Logično. Toda ... Marsikdo je med masažo »zategnjen«, še posebno kadar maser pritiska na točke, ki bolijo ali so napete. Zato pomembno je, da med masažo pravilno, globoko dihate ves čas, da lahko kisik doseže napete mišice in jih sprosti. Tako se še bolj sprostite in povežete s svojim telesom.

Topla prha

Preden se odpravite na masažo, si privoščite toplo prho, kar bo dodatno sprostilo vaše mišice in bo masaža še prijetnejša, saj v telesu ne bo več prisotne toliko napetosti.

Trening

Če redno trenirate, pojdite na vadbo vedno pred masažo, nikoli po njej. Mišice bodo po vadbi namreč utrujene, masaža pa jim bo pomagala, da se regenerirajo hitreje. Če uberete obratni vrstni red, tvegate poškodbe.

Izogibajte se hrani

Nekaj ur pred masažo ni priporočljivo jesti. Razlog je preprost: masaža stimulira telo in prebavne procese, zato vam poln želodec lahko povzroča številne težave. Lahko si omislite lahek obrok v obliki solate ali sadja.

Masaža ne sme boleti

Med masažo ne bi smeli čutiti bolečin, sicer to maserju povejte. Komunikacija je tudi v masaži ključ. Tako bo maser vedel, kaj storiti in kako ravnati z vami, da vas ne bo bolelo, a bo vseeno zdravil prizadeti predel. Rahla bolečina je sicer nekaj povsem običajnega, kar je več kot to, pa ne zadržujte zase, saj gre lahko za poškodbo, za katero niti ne veste.