Zanimivosti

Facebook razvija svoj oglasnik

A.Š.
2. 11. 2015, 12.29
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Nič novega, da pri Modrem F iščejo priložnosti po socialno mrežni revoluciji.

Twitter
Kategorije oglasov so povzeli kar po Craigslistu,

Ena od takih je tudi povezovanje storitev okoli vas, tako naj bi pred kratkim v iOS na zelo omejenem območju testirali funkcijo Local Market, ki je s klikom na Market uporabnika pripeljala na seznam oglasov. Kategorije oglasov so povzeli kar po Craigslistu, ameriškemu spletnemu oglasniku, uporabniki pa so lahko brskali med avtomobili, pohištvom, starinami, elektroniko, oblačili, knjigami in še čem. Facebook bo dodal tudi funkcije filtriranja po ceni, lokaciji in količini. Facebook je pametno izrabil vedno več skupin na svojem omrežju, kjer se kupujejo in prodajajo reči, testno območje pa obsega avstralski Melbourne in Sidney ter Auckland na Novi Zelandiji.