Britanska kraljeva družina je staknila glave in se sporazumela – ni več primerno, da se princ Harry in njegova soproga Meghan Markle, potem ko sta šla na svoje, oglašujeta kot Sussex Royal. Moti jih predvsem beseda "royal", torej kraljevski, poroča britanski Daily Mail.

Susseška sta za svojo blagovno znamko porabila na tisoče evrov. Sem sodi tudi nova spletna stran kot dopolnilo njunemu računu na instagramu. Daily Mail poroča tudi, da sta poskušala Sussex Royal registrirati kot blagovno znamko, pod okriljem katere bi splavila vrsto artiklov, izvajala pa bi tudi razne dejavnosti. Zakonca sta prav tako že začela snovati novo dobrodelno organizacijo. Kakorkoli že, Susseška bosta za svojo blagovno znamko potrebovala novo ime. S čimer naj bi se, kot še piše Daily Mail, že sprijaznila. Vseeno ne gre za malenkost.

Znamko Sussex Royal sta si omislila lani, ko sta svoje gospodinjstvo ločila od Cambriških, znana kot Kensington Royal.