Poročilo le še krepi zaskrbljenost glede varnosti avtocestnih objektov v Italiji, ki se je dodatno okrepila po zrušenju viadukta Morandi v Genovi avgusta 2018.

Predori, ki jih navaja poročilo, ne ustrezajo zahtevam direktive EU o minimalnih varnostnih zahtevah za predore na čezevropskem cestnem omrežju. Med ključnimi pomanjkljivostmi so preslaba osvetljenost, odsotnost servisnih poti ali pa neprimerna vodotesnost lupine, po poročanju nemške tiskovne agencije dpa navaja poročilo. 

Po pisanju rimskega časnika la Repubblica je ministrstvo za promet poročilo pripravilo in avtocestnim operaterjem ter servisnim službam razposlalo v začetku novembra. 

Zrušil se je strop

Eden od predorov, ki ga izpostavlja poročilo, je tudi Berte na avtocesti med največjim italijanskim pristaniščem Genova ob Ligurskem morju in krajem Gravellona Toce v deželi Piemont.

V tem predoru se je 30. decembra zrušil 2,5 tone težek del stropa, o čemer smo že poročali. K sreči ni zadel nobenega vozila. Preiskovalci tega primera si po poročanju dpa pri svojem delu pomagajo tudi z dognanji poročila prometnega ministrstva. 

Ne omenjeno ministrstvo ne družba Autostrade per l'Italia, ki je prek koncerna Atlantia v večinski lasti družine Benetton in je pristojen za vzdrževanje 105 od 200 potencialno nevarnih predorov, se sicer nista odzvali na prošnje medijev po komentarju izsledkov poročila. 

Varnost avtocestnega omrežja močno skrbi Italijane vse od zrušenja viadukta Morandi v Genovi avgusta 2018, s katerim je upravljala prav družba Autostrade per l'Italia. V tej nesreči je umrlo 43 ljudi. V mnogo primerih zelo slabo stanje infrastrukture razkrijejo tudi obdobja dolgotrajnega deževja.