Ime blagovne znamke so v Hisense Gorenju prilagodili izgovorjavi in razumevanju kitajskih potrošnikov, kot je to na Kitajskem običajno za tuje blagovne znamke. "Z željo, da bi kitajskim potrošnikom blagovno znamko predstavili v njihovem jeziku, smo uvedli njihovo fonetično interpretacijo imena Gorenje," so danes sporočili iz družbe.

Pozicioniranje blagovne znamke Gorenje bodo na kitajskem trgu podprli s številnimi aktivnostmi, da bi tako gospodinjske aparate Gorenje približali čim večjemu številu kitajskih družin. Ena od teh aktivnosti je bil dogodek ob praznovanju 70-letnice Gorenja, ki je nedavno potekal v Pekingu.

Gorenje kot slog nove kitajske elite?

Na tem dogodku je predsednik kitajskega združenja proizvajalcev gospodinjskih aparatov Wang Lei izpostavil Gorenje kot model za uvajanje sprememb življenjskega sloga nove elite na Kitajskem, so navedli v družbi. Dodali so še, da strategija približevanja potrebam končnih potrošnikov na zahtevnem kitajskem trgu predstavlja odlično priložnost za vse njihove tovarne gospodinjskih aparatov.

Gorenje je v lasti kitajskega Hisensa od poletja 2018, nedavno pa so iz Hisense Gorenja sporočili, da v Velenju vzpostavljajo globalni center za raziskave in razvoj za kuhalne aparate in pomivalne stroje za celotno skupino Hisense. Konec junija so začeli tudi s proizvodnjo pomivalnih strojev blagovne znamke Hisense za ameriški trg, kar predstavlja prvo tako naročilo slovenski proizvodnji.

Aprila letos so sicer v Hisensu zaradi posledic epidemije novega koronavirusa napovedali odpuščanja v svojem celotnem evropskem delu skupine. Nekaj načrtovanih odpuščanj so uresničili, načrte o večjem odpuščanju v velenjski proizvodni družbi Gorenje pa so prav v teh dneh spremenili zaradi pridobljenega večjega števila naročil za prihodnje tri mesece, zaradi česar naj bi tudi dodatno zaposlovali.