Televizijski prenos letošnje podelitve oskarjev si je po štiriletni krizi spet opomogel in dosegel rekordnih 29,6 milijona gledalcev, kar je za 11 odstotkov več kot v letu 2018, ko je bila gledanost najnižja, je v ponedeljek sporočila televizijska hiša ABC.

Ta podatek je spodbuden za organizatorje, ki so sprejemali vrsto potez, da bi pritegnili gledalce, od ponovnega predvajanja najbolj priljubljene kategorije za najboljši film do tega, da je podelitev prvič v treh desetletjih minila brez voditelja.

Zdi se, da je podelitev v krajši obliki in brez voditelja zadovoljila gledalce, saj je 200-minutna oddaja postala najbolj gledan zabavni program ABC v dveh letih, je v izjavi zapisala omenjena TV hiša.

"Gledanost oskarjev se je zvišala za 3,1 milijona gledalcev - od 26,5 milijona na 29,6 milijona - in v starosti od 18 do 49 let poskočila za 13 odstotkov," so pojasnili pri ABC, sklicujoč se na podatke družbe Nielsen, ki meri gledanost.

Podelitev je v nedeljo ponoči prevladovala na družabnih omrežjih, kjer je zabeležila 17,7 milijona interakcij, večinoma, in sicer 75 odstotkov, na Twitterju, sledila sta Instagram in Facebook.

Višjo gledanost poznavalci zabavne industrije poleg skrajšanemu formatu prenosa pripisujejo tudi uspešnicam in nastopom legendarne skupine Queen ter Lady Gaga.