K temu naj bi seveda prispevali tudi novi produkti in širjenje trgovske mreže. Letošnje leto Porsche predstavlja novo generacijo 911 ter dizelsko in hibridno različico panamere.

Lansko leto je Porsche AG prodal približno 37.000 avtomobilov v Evropi, naročil pa je prejel 44.000. Največ je bilo prodanih v Nemčiji (13.211), Veliki Britaniji (6.796) in Italiji (3.946).

Bernhard Maier (vodja prodaje in marketinga) pravi, da bodo letos prebili mejo 100.000 prodanih avtomobilov (lani 97.000), dolgoročno pa računajo na prodajo vsaj 200.000 avtomobilov. Maier meni, da je zvišanje prodaje za 20 % na evropskih tleh popolnoma dosegljivo.

Novi dolgoročni strateški načrt imenovan Strategy 2018 bo predstavljen to poletje. Maier pravi, da bo nova strategija znamke »evolucionaren napredek« vrednot, ki jih je podjetje držalo zadnjih 63 let. Slogana znamke še ne bo.