2024 MK

Mimo Zemlje drvi asteroid v velikosti nogometnega igrišča

R.T.
29. 6. 2024, 16.07
Posodobljeno: 29. 6. 2024, 16.07

Panika je odveč, asteroid 2024 MK človeštvu ne predstavlja prav nobene nevarnosti, čeprav so ga presenetljivo odkrili šele pred dvema tednoma.

Simbolična ilustracija

Novo odkriti asteroid z imenom 2024 MK se bo danes Zemlji približal na vsega 294.707 kilometrov, torej bo mimo nas švignil na razdalji, ki je krajša od povprečne oddaljenosti Lune. Pravzaprav se je že približal, mimo Zemlje drvi v teh trenutkih. Po podatkih Evropske vesoljske agencije (Esa), gre za asteroid s premerom od 120 do 160 metrov, ki so ga raziskovalci južnoafriškega astronomskega observatorija v Cape Townu opazili 16. junija letos, torej komaj pred slabima dvema tednoma.

Po izračunih ameriške vesoljske agencije Nasa se je 2024 MK Zemlji nazadnje približal pred desetletjem, a takrat na približno petkrat večji razdalji, tako ga astronomi niso opazili. Asteroid sicer ne predstavlja nobene nevarnosti, vsaj ob tokratnem preletu ne, so pa danes v nebo uprti številni teleskopi. S prostim očesom ga namreč ni bo mogoče videti. Vseeno gre za razmeroma velik asteroid, vsaj z vidika tistih, ki se približajo Zemlji.