Se še katero sadje v senci prileže bolj kot lubenica? Če boste sočnega sadeža, ki vsebuje veliko likopena, antioksidanta, ki hrani kožo, pojedli vsaj dve rezini na dan, boste zmanjšali možnost sončnih opeklin in skrajšali čas okrevanja, če ste se predolgo zadržali na soncu. Blažje opekline zdravite z obkladki, kopelmi in hladilnimi geli z izvlečkom kamilice, hujše pa z zdravili, ki zmanjšajo možnost alergij, o katerih vam bo svetoval zdravnik. Pomembno je, da pijete veliko tekočine. Nekateri geli se v koži pretvorijo v pantotensko kislino, ta pa s koencimom A obnavlja kožo.

Nad vročinske glavobole s sladoledom

Ugotovili so, da poletne glavobole povzroči pomanjkanje magnezija, pomembnega elektrolita, ki ga izgubljamo tudi s potenjem. Privoščite si sladoled, ki zviša kislost v prebavilih, to pa pomaga magneziju iz mlečnih izdelkov, oreščkov in banan, da se hitreje vsrkava v telo. Glavobol boste hitro premagali s počitkom v ohlajenem prostoru in s srkanjem hladnega melisinega čaja ali z uživanjem svežih ali suhih listov belega vratiča.

Nad pike komarjev s sivko

Pred komarji se lahko zelo dobro zaščitimo z zaščitnimi kremami in razpršili, najmlajše otroke pa ponoči zavarujemo z mrežo nad ležiščem. Če smo na počitnicah v bližini voda, kjer se komarji najraje zadržujejo, namestimo zaščitne mreže tudi na okna. Pike nadležnih komarjev hladimo z natrijevim bikarbonatom in s protivnetno raztopino, ki ublaži srbenje. Pomaga tudi eterično olje sivke.

Proti poletnim ogrcem

Drobni mozoljčki, komedoni, nastanejo, ker se izvodilo zaradi znojenja in vplivov UV-sevanja zamaši, loj pa tako zastaja. Dobro zmeljite oziroma zdrobite nekaj strokov česna in ga razporedite na kritična mesta. Učinkuje naj 20 minut in koža bo spet gladka. Uporabljajte zgolj puder v prahu. Lase si spnite ali pristrizite tako, da vam ne bodo silili na obraz. Tudi z rokami se obraza čim manj dotikajte. 

S češnjami nad nespečnost

Trije kozarci češnjevega soka vas bodo zazibali v spanec v soparnih ali nevihtnih nočeh, saj je v soku veliko melatonina, hormona, ki uravnava bioritem.

češnje
Pexels
Češnje so bogate z melatoninom, ki uravnava cikla spanja in budnosti.

Nad žulje in otiščance z aloe vero in limono

Žulj se bo hitreje pozdravil z nekaj kapljicami aloe vere. Majhne otiščance lahko čez noč pozdravite s kosmom vate, ki ga prepojite z ustno vodico ali limoninim sokom.