Brez opravičila

Neverjetno: za vožnjo preko mostu 64.100 evrov?!

R.T.
9. 4. 2018, 11.00
Posodobljeno: 9. 4. 2018, 11.10
Deli članek:

Prsti uslužbenke na carinski postaji so vtipkali kar nekaj ničel preveč.

Profimedia
Želela ji je zaračunati več kot 61.000 evrov mostnine.

Prav neprijetno izkušnjo je imela med vožnjo iz Londona v Cardiff doživela Philippa Cousins. Ko je pred reko Severn ustavila pri cestninski postaji za most, da bi plačala prehod čez reko Severn in storitev plačala s kartico - za kar bi morala plačati 5,60 funta - ji je zaposlena po vnosu kode PIN v POS terminal dejala, da plačilo ni izvedeno. 

Philippa ji je odgovorila, da to ni mogoče, in je zaposleni naročila, naj poskusi še enkrat. Ženska je znova vtipkala znesek, Philippa pa kodo PIN, kar ni prineslo spremembe in je bila transakcija  - na Philippino srečo, kot se je izkazalo kasneje - znova zavrnjena. Philippa se je nato odločila, da bo plačala z gotovino, ženska na okencu pa je bila do nje zelo nevljudna in nad plačilo z gotovino ni bila navdušena. Philippa je dejala, da ji je namenila "takšen pogled, kot da si želi, da bi bila mrtva.

Na koncu sta vseeno uspeli urediti plačilo uporabnine mostu, uslužbenka pa je Philippi vrnila dva izpiska o neuspeli bančni transakciji.

"Ko sem prišla do mame, sem pogledala obe dokazili o plačilu in nisem mogla verjeti, da se ženska ni vsaj opravičila," je nadaljevala Philippa. Iz obeh dokazil je bilo namreč razvidno, da je uslužbenka vtipkala znesek v višini 56.000 funtov (dobrih 64.100 evrov) namesto 5,60 funta (6,41 evra). Ker Philippa tolikšnega zneska - na srečo - na bančnem računu ni imela, je bila transakacija zavrnjena. In ne le to: uslužbenka napačnega zneska ni vtipkala enkrat, ampak kar dvakrat. 

"Ves čas razmišljam, kaj bi se zgodilo, če bi bilo plačilo uspešno, saj bi bila to najdražja pot preko reke Severn v zgodovini. ženska je naredila napako, neverjetno napako in jo nato še ponovila," je na britanske medije povedala Philippa.