Novost

Facebook vam je pripravil novo "presenečenje"

T.L.
12. 7. 2017, 16.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.03
Deli članek:

V podjetju ne skrivajo, da gre za denar.

Reuters

Medtem ko uporabniki facebooka bolj ali manj uspešno sprejemajo vstavitve oglasov med ogledom posnetkov, ki so objavljeni na družbenem omrežju in ki prispevke prekinejo nekje na polovici predvajanja, so se v podjetju, ki oblavduje globalni trg, odločili še za korak naprej v bitki za oglaševalski denar.

Kar je bilo napovedano, se zdaj tudi uresničuje in po novem se bodo oglasi pojavljali tudi v aplikaciji Facebooka za pogovore oziroma zasebna sporočila (Facebook Messenger). Ko boste odprli aplikacijo, da bi vzpostavili stik s prijateljem ali članom družine, boste po novem lahko naleteli na oglase. V podjetju Facebook so dodajanje oglasov v pogovorno aplikacijo potrdili v torek, predvidevajo pa tri načine, na kakšne vam jih bodo "servirali".

Ena vrsta oglasov se bo nahajala na domači, vstopni strani v aplikaciji. Če bodo ljudje kliknili na oglas, bodo preusmerjeni na spletno stran oglaševalca ali pa bodo vzpostavili pogovor preko "messengerja" s podjetjem za oglasom.

Naslednji tip bo "klik na oglas v pogovoru", ki naj bi izkoriščal personalizirano naravo sporočanja in v pogovoru povezoval ljudi, ki jih je zanimal isti ogas na facebooku, instagramu ali messengerju.

Tretji način pa bodo plačani oglasi, ki bodo podjetjem omogočali, da nagovorijo ljudi, ki so v preteklosti že imeli pogovor z dotičnim podjetjem. 

Sicer pa aplikacijo mesečno uporablja 1,2 milijard ljudi po vsem svetu, je objavil Facebook.

V Facebooku ne skrivajo, da gre za denar in nič drugega. Stan Chudnovsky je tako dejal, da oglaševanje ni nujno vse, da je pa vsekakor način, na katerega bo podjetje Facebook služilo denar. Dodal je, da preučujejo tudi nekatere druge poslovne modele, ki bodo lahko prišli prav v prihodnosti, so pa vsi tako ali drugače povezani z oglasi. 

Oglasi med pogovori oziroma izmenjavanjem sporočil se že prikazujejo uporabnikom v Avstraliji in na Tajskem, saj sta bili državi izbrani za začetna testiranja. Očitno so v tehnološkem gigantu z rezultati zadovoljni, saj bo postopoma (ko se bo baza pridobljenih oglasov povečala) oglase videlo vse več uporabnikov aplikacije.