Pismo ravnateljem

Ministrica Simona Kustec ima "zahteven potek bolezni"

R.T.
23. 8. 2021, 12.25
Posodobljeno: 23. 8. 2021, 12.38
Deli članek:

Ker je zbolela za covidom, je ravnatelje nagovorila pisno.

STA
Simona Kustec je še zapisala, da je ni strah in da bo "za znanje in zdravje naših otrok ter vašega strokovnega dela vedno stala prva v vrsti!"

V pismu, katerega je ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport objavilo na spletnih straneh vlade, se je ministrica Simona Kustec dotaknila poteka prebolevanja covida-19. Kljub temu, da je bila dvakrat cepljenja z odmerkoma AstraZenece, so ji prejšnji ponedeljek potrdili okužbo s koronavirusom. V začetku nagovora ravnateljem je zapisala, da "ima zahteven potek bolezni", zaradi česar ne more biti z njimi. Iz ministrstva so dodatno sporočili, da Kustečeva ni v bolnišnici.

V pismo je izpostavila, da sta vzgoja in izobraževanje, ne le pri nas, ampak po vsem svetu, pred začetkom šolskega leta znašla pred tremi velikimi križišči.

"Prvo križišče je profesionalno, strokovno. Povezano je z vprašanjem, ali in kakšne nove podobe znanja ter vzgojno-izobraževalnih procesov potrebujejo naši otroci in naša družba prihodnosti. Koliko in na kakšen način nam pri tem lahko pomagajo prav vaše izkušnje, pristopi, znanja aktualnega covidnega časa.

Drugo križišče je menedžersko, upravljavsko. Kako v razmerah, ki jih enakovredno močno kot pedagoška stroka v skrbi za zdravje v prostorih vrtcev in šol opredeljujejo nepedagoške, a enakovredno pomembne stroke – zdravstvena, epidemiološka, psihološka. Na kakšen način kot vodja poiskati najbolj optimalne načine vodenja svojih zaposlenih? Vodenja, ki se pri dobrem vodji razlikujejo od zavoda do zavoda, ker niti eden ni popolnoma enak drugemu, ker se zavodi razlikujejo po velikosti, številu zaposlenih, otrok, prostorih, kulturnem okolju, zahtevah in pričakovanjih staršev.

Tretje veliko križišče pa je največje in najbolj zahtevno. To je križišče vrednot, srca, empatije, ki jih skupaj s svojim strokovnim in vodstvenim delom znotraj in zunaj vrtcev in šol kažete zaposleni. Ta del izpita je vedno bil in je prav v tem covidnem obdobju najtežji. Kako se soočiti s številnimi pritiski, pomisleki, nezadovoljstvi, tudi grožnjami, zastraševanji, poniževanji? Odgovore na vse to nam velika večina vas kaže že cel čas – z neumornim iskanjem rešitev, tudi kompromisov, pomirjanjem zaposlenih, otrok, staršev, širše skupnosti! Z zaupanjem v znanost! S potrpežljivostjo in optimizmom, z medsebojno pomočjo! Na takšen način se iskreno premaguje to nesrečno obdobje! Na takšen način se strokovno in človeško brezpogojno bori za znanje naših otrok."