Manj kot 100 poslovalnic

NLB zaprla 14 poslovalnic, ker država ni pravočasno izvedla prodajne zaveze

J.P./STA
1. 12. 2018, 09.27
Posodobljeno: 1. 12. 2018, 09.30
Deli članek:

V ponedeljek bo ostalo zaprtih 14 poslovalnic NLB. Banka jih je morala zapreti zato, ker država ni pravočasno izvedla prodajne zaveze za NLB, ki jo je obljubila Evropski komisiji. Najpozneje do sredine prihodnjega leta bo zaprla še eno. S tem se bo število poslovalnic banke spustilo pod 100.

Bobo
Najpozneje do sredine prihodnjega leta bo zaprla še eno.

V petek so se tako dokončno zaprle poslovalnice NLB Videm-Dobrepolje, Borovnica, Rakek, Ormož, Dobova, Sežana, Žužemberk, Gornji Petrovci, Križevci pri Ljutomeru, Gorenje, Črna na Koroškem, Jarše, Moravče in Ig. NLB bo naknadno zaprla še poslovalnico Dalmatinova v Ljubljani.

NLB je kriterije, katere poslovalnice zapreti, postavila po pregledu doseganja rezultatov poslovalnic in doseganja kriterijev, kot so donosnost, obseg poslovanja in možnost prenosa poslovanja v bližnjo enoto, so pojasnili v banki.

"Vsako stranko smo s posebnim pismom obvestili o selitvi njenega poslovanja in z njo povezanimi podrobnostmi. Stranke se bodo lahko z novimi bančniki v njihovi novi poslovalnici lahko spoznale na dnevu odprtih vrat, ki bo 20. decembra," so napovedali.

NLB je imela po podatkih za konec lanskega leta 108 poslovalnic in 557 bankomatov. Največjo racionalizacijo poslovalnic je banka naredila pred leti, leta 2014 je denimo zaprla 22 poslovalnic. Lani jih je zaprla pet.

Poslovanje vseh strank bodo iz zaprtih poslovalnic prenesli na najbližjo poslovalnico v ponedeljek, se pa stranke lahko odločijo tudi za poslovanje v katerikoli drugi poslovalnici. Kot so zagotovili, bodo za vse brez dodatnih stroškov poskrbeli v banki.

Ob ogorčenju nad zaprtjem v nekaterih krajih po Sloveniji so v NLB izpostavili še, da bodo za opravljanje enostavnih bančnih storitev v vseh krajih, kjer so zaprli poslovalnice, do nadaljnjega na isti lokaciji ostali bankomati.

Ker se zavedajo težav starejših ljudi, ki po večini sodobnih načinov poslovanja niso najbolj vešči, so opozorili na možnost, da lahko dobijo informacije ali pa opravijo določeno storitev tudi prek telefona ali telefonske banke.

"V banki sicer že iščemo rešitve mobilnosti, kako naše storitve približati strankam, ki ne uporabljajo sodobnih poti in imajo težave z dostopom do poslovalnic. Trenutno pa strankam ponujamo tudi možnost obiska mobilnega bančnika na domu," so navedli.