Hopin Taxi

Skoči v taksi, vsaj dokler ne bo Uberja

Sašo Avramovič, Marjan Kodelja
18. 8. 2016, 07.14
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Zaradi mobilne aplikacije Hopin Taxi bo naročanje prevozov prijaznejše. Če in ko bo v sistem vključenih dovolj voznikov, kajti drugače zadeva pravzaprav ne bo imela smisla.

Sašo Avramovič
Osnovna dejavnost aplikacije je naročanje prevozov, brez klicanja centrale ali dotičnega taksista, pri tem pa imamo več možnosti.

Sašo Avramovič
Na včerajšnji novinarski konferenci v Ljubljani so predstavili delovanje mobilne aplikacije HOPIN TAXI

Uber in sorodne storitve prevoza sprožajo tako navdušenje kot kritike, v prvi vrsti zato, ker postrgajo vso smetano, voznikom pa bolj kot ne pustijo le drobtinice. Hopin Taxi je podoben in hkrati različen. Podoben v tem, da poveže voznika in potnika z izrabo funkcij mobilnih telefonov, predvsem poznavanja natančnega položaja, različen pa v tem, da ni tako zelo intruziven in se ni namenil uničiti obstoječih družb in poslovnih modelov.

Poveže potnika in prevoznika

Osnovna dejavnost aplikacije je naročanje prevozov, brez klicanja centrale ali dotičnega taksista, pri tem pa imamo več možnosti. Najprej vidimo oziroma nam sistem pošlje najbližje vozilo, če to izpolnjuje cenovne, kakovostne ali kakšne druge bolj specifične želje. Če pa želimo, lahko stopimo v stik s točno določenim voznikom. Oba poznata natančen položaj drug drugega, zato zapletov z iskanjem ni! Uporabnik lahko voznika oceni in sistem mu tistih, ki jih ne mara, ne pošilja več. Če je le mogoče, mu napoti njemu najljubše voznike. Znotraj aplikacije pa je mogoča tudi komunikacija med uporabnikom in voznikom glede natančnejšega dogovarjanja o času in mestu srečanja.

Sašo Avramovič
Do konca leta želijo privabiti 300 taksi voznikov in mesečno opraviti 50 tisoč voženj.

Sašo Avramovič
Martin Winkler: »Z vstopom na slovenski trg bomo uporabili svoje izkušnje z dosedanjim delovanjem na Slovaškem in Češkem.«

Le za profesionalne voznike

Sicer pa se v sistem lahko vključijo le prevozniki, ki imajo licenco za voznika taksija. Vendar je težko »zamajati« obstoječi sistem, zato je v Ljubljani trenutno v njem manj voznikov. Na vso moč se trudijo, da bi jih prepričali tudi s promocijami, kot je omejen čas, ko jih za uporabo sistema ne bo treba plačevati. Kasneje pa jim bodo morali od vsake vožnje odšteti sedem odstotkov.

Preprostost in izbor plačila

Prvi vtisi so dobri. Aplikacija je preprosta za uporabo: nastavimo začetno in končno točko prevoza, nakar poskuša sistem najti najbližjega oziroma vsaj prostega voznika. Vidimo njegov položaj in približen čas prihoda, zatorej nam ni treba iti ven in ga predolgo čakati. Plačevanje je možno na več načinov, z gotovino ali kuponom, po želji pa lahko v aplikacijo registrirate tudi svojo kreditno kartico.