Slovenija

Športniki v akciji za višje cilje

M.K.
15. 7. 2015, 10.14
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Je obsesija lahko pozitivna? Športniki, ki svoje življenje podrejajo enemu cilju, osebnemu športnemu uspehu ali celo rekordu, pravijo da ja. Spremlja jih adrenalin, strast do življenja samega in uresničevanje želja, ki ne poznajo meja.

Arhiv Svet24
Danska profesionalna kolesarska ekipa Tinkoff - Saxo

Vsakega velikega ustvarjalca, športnika in inovatorja žene neustavljiva strast – goreča želja, da svoje sanje in zamisli spremeni v resničnost. Pridružite se več kot 450-im Oakley športnikom in ostalim privržencem omenjene blagovne znamke tudi v Sloveniji v praznovanju vaše obsesije ter deljenjem prostora, kjer ta oživi skozi akcijo One Obsession: Where Do You #LiveYours?

Ste že kdaj bili postavljeni pred dejstvo, ko ste spoznali, da ste z nečim obsedeni? Da vas določna aktivnost, glasba, ... premami in si je ne morete izbiti iz glave? Da ste najbolj izpopolnjeni, ko lahko svojo obsesijo zaživite. Tako razmišljajo mnogi športniki, kulturniki, glasbeniki, ... po svetu. Energija, ki napolni njihovo telo, stanje duha, notranje gonilo.

"Ponosni smo, da smo del družine, ki se ukvarja z enim najžlahtnejših in najtežjih športov na svetu, in verjamemo, da vrhunski dosežki temeljijo na pomembnih individualnih rezultatih in odličnem timskem delu," je bila skupna izjava danske profesionalne kolesarske ekipe Tinkoff - Saxo, ki je registrirana v Rusiji in ki je zapeljala v leto 2015 z zelo visokim ciljem, da postane nesporno najboljša kolesarska ekipa na svetu. Vrhunski kolesarji Peter Sagan, Ivan Basso in Robert Kiserlovski so se pridružili izvrstnim kolegom, kot so Alberto Contador, Michael Rogers in Daniele Bennati, in tako ustvarili široko in raznoliko skupino tekmovalcev, ki lahko nastopajo vso sezono.

A ne gre le za rezultate, zmagovanje ali doseganje popolnosti. Nagrada je že samo potovanje, že dejstvo, da lahko počnejo, kar želijo in da svojo obsedenost dejansko živijo. Nekateri jo premagujejo z več tisoč prekolesarjenimi kilometri, drugi z več urami za violino, spet tretji s stotimi goli, ... Prava sreča pa izhaja iz stalnih prizadevanj. Ne gre za končen cilj, saj je tu ves čas tisto posebno mesto, kamor se vedno znova vračamo.

V ta namen je Oakley blagovna znamka v letu 2015 lansirala prav posebno kampanjo, ki so jo poimenovali "One obsession: Where do you #LiveYours. Tukaj lahko na twitterju in njihovi spletni strani delite svoje obsesije in pokažete javnosti, kako vi premagujete ovire, ki jih pred vas postavlja življenje.