Avto-moto

DS uspešno lansiran

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
19. 2. 2015, 16.20
Posodobljeno: 19. 2. 2015, 16.41
Deli članek:

DS bo na avtosalonu v Ženevi predstavil nekaj novosti, s katerimi potrjujejo lansiranje znamke na trgu.

DS kot samostojna znamka je na trgu prisotna zadnjih devet mesecev, a največja potrditev osamosvojitve je seveda predstavitev novega vozila, s katero znamka dejansko utrdi svoj položaj. DS bo storil ravno to.

Na avtosalonu v Ženevi bodo predstavili novega DS 5, ki velja za paradni konj znamke. Novinec je dobil novi prednji del, s katerim želi poseči v premium razred. Markantna maska se spogleduje s starimi modeli DS, na njej najdemo LED in ksenonske žaromete. Na osrednji konzoli je nameščen nov zaslon na dotik, informacijsko-zabavni sistem omogoča nove možnosti povezljivosti, konkretno sistem New Mirror Screen, ki zrcali vsebino pametnega mobilnika na zaslon v vozilu.

Pomembna je tudi predstavitev koncepta DIVINE DS, ki naznanja prihodnost znamke DS. Tega so ga sicer že razkrili ob napovedi oblikovanja nove tržne znamke. Z laserijskimi žarometi, štirimi vrati in aerodinamičnimi potezami prikazuje, kako bodo v prihodnosti videti modeli znamke DS. Bodo pa za ta model predstavili tudi nov oblikovalski koncept imenovan hipertipizacija - v praksi gre za tri med seboj zamenljive kombinacije notranje opreme. Tudi to nakazuje na namero znamke, da ponudijo individualizirana vozila.

Kot zanimivost bo na avtosalonu v Ženevi še predstavljen originalni avtomobil DS, ki ga je znamka predelala v tako imenovan model DS 21 Pallas. Ima novi temno moder barvni odtenek, ki pa se bo ujemal z barvno novega DS 5 ob lansiranju, v kabini pa bo imel semianiliansko usnje criollo v vzrocu pasa zapestne ure - ravno ta vzorec krasi višje izvedenke DS 3, DS 4 in DS 5.