Prodaja je narasla predvsem po svetu, kjer so dosegli 20,4-odstotno rast, in s prodajo vozil znamke Renault, ki je zrasla za 5,7 odstotka.

Skupina je potrdila svoje zmožnosti za rast in mednarodni razvoj s prodajo 542.000 vozil, kar je za 20,4 odstotka več kot v enakem obdobju leta 2010. Delež na trgih izven Evrope prodanih vozil v celotni prodaji Skupine Renault je zrasel za šest odstotnih točk in zdaj znaša že 40 odstotkov.

Evropa: Znamka Renault je z 8,5-odstotnim tržnim deležem ohranila drugo mesto po prodaji osebnih avtomobilov (OA) in lahkih gospodarskih vozil (LGV). Prav tako je s 15,2-odstotnim tržnim deležem ohranila svoje vodilno mesto v segmentu LGV.

Znamka Renault, ki je na svetovni ravni (navzoča je na 112 trgih) z 1,1 milijona prodanimi vozili dosegla 5,7-odstotno rast prodaje, je imela v skupni prodaji Skupine 83-odstoten delež. Znamka Dacia, ki je naprodaj le na komercialnih območjih Evropa in Evromed, je zabeležila za 3 odstotke manjšo prodajo (177.000 vozil), na južnokorejski trg osredotočena znamka. Znamka Renault Samsung Motors pa je zabeležila 36-odstoten upad prodaje na 56.000 vozil.