Toyota se je odločila pomladiti hiluxa. Razkrili so nov dizajn, Japonci pa obljubljajo tudi višjo kakovost, vzdržljivost in zanesljivost vozila.

V notranjosti bomo prepoznali na novo zastavljeno armaturno ploščo s skupkom instrumentov, ki bodo pomagali izboljšati občutek zračnosti kabine. Na voljo bo tudi sistem Toyota Touch, multimedijska enosta s 6,1-palčnim na dotik občutljivim zaslonom.

Sprednji del vozila je spremenjen do A-stebrička. Tako so novi pokrov motorja, odbijač, mreža hladilnika in žarometi. Vozilo je spremenjeno tudi s profila, kjer bomo opazili nova platišča, stranska ogledala in še kakšno malenkost.

Hkrati je šasija različice z dvokolesnim pogonom ojačana, kot pri različicah štirikolesnih različic, direktna posledica je tudi vlečna zmogljivost, ki je povečana na 2,5 tone.

Vsi motorji dosegajo standard EURO 5.

Hilux je pri nas na voljo v štirih različicah, Country, Comfort, City in Executive. Glede na potrebo si bo kupec lahko izbral osnovno različico z 2,5-litrskim dizelskim motorjem (88 kW/120 KM), ki stane 19.990 evrov. Ta med drugim nudi klimatsko napravo, sredinski naslon za roko, 16-palčna platišča, ogrevana zunanja ogledala in delno zaporo zadnjega diferenciala. Pogon osnovne različice je dvokolesni, zadnji.

Kupec bo lahko izbiral med dvo- ali štirikolesnim pogonom, dvema motorjema (2,5- in 3,0-litrski od 88 do 126 kW) in ročnim ali avtomatskim menjalnikom.