Rožnati oktober

Simbolika rožnate - skrb za zdravo telo naj postane dnevna navada

Oglasno sporočilo
5. 10. 2020, 14.18
Posodobljeno: 6. 10. 2020, 13.15
Deli članek:

Blagovna znamka Zala se rožnatemu oktobru, mednarodnemu mesecu osveščanja o raku dojk, pridružuje z večletno ambasadorko Tjašo Kokalj Jerala. Mesec oktober bodo v sodelovanju z Združenjem Europa Donna Slovenija namenili zgodbam žensk, ki so prebolele raka dojk ali rodil ali pa so v proces prebolevanja raka pri ženskah vpletene osebno ali strokovno.

Zala Združenju Europa Donna Slovenija pomaga promovirati tudi program Dora in ozavestiti uporabnice o pomenu samopregledovanja in zgodnjega odkrivanja raka.

Bistvo blagovne znamke Zala je zdrav življenjski slog in ohranjanje življenjskega ravnovesja, ki ga vsi tako zelo potrebujemo. To dokazujejo z družbeno odgovornimi projekti, med katerimi so še posebej ponosni na dolgoletno sodelovanje z Združenjem Europa Donna Slovenija. S skupnimi močmi nagovarjajo uporabnice, naj skrbijo za svoje telo, zdravje in jim svetujejo, kje in katere informacije ter pomoč so jim na voljo, če se znajdejo pred težko življenjsko preizkušnjo.

Pripravili so serijo zanimivih pogovorov z navdihujočimi gostjami, ki so bile pripravljene deliti svoje zgodbe. Skupaj smo pogumnejše in podpora ter razumevanje v tako prelomnih trenutkih je neprecenljiva. V okviru projekta so za prostovoljke društva Europa Donna donirali simbolične pralne tekstilne maske, kot opomnik, da je skrb za telo in zdravje pomembna vse dni v letu in ne le oktobra.

Spremljajte Zalo na družbenih omrežjih Facebook in Instagram, kjer bodo objavili zgodbe pogumnih deklet, ki so z njimi delile svoje zgodbe.

Bodite del roza moštva, svojo zgodbo, dobre želje in misli podpore delite s ključnikom #skupajpogumne.