Bolečine lahko izhajajo tudi iz sredine ali zgornjega dela hrbta ali pa iz vratu, ramen.

Vse te bolečine so posledica tenzijsko mišičnega sindroma (TMS), ki pa ni nič drugega kot odraz težkih čustev, ki si jih nočemo priznati. Ko jih izrazimo, bolečina pri priči popusti in zdravila niso več potrebna. Telovadba pa je dobrodošla. Bolečina je lahko hujša čez dan ali ponoči. Morda je zelo huda, ko se zbudite in poskusite vstati iz postelje, in čez dan postopoma izzveni. Ali pa vam je zjutraj najbolje in se trpljenje čez dan stopnjuje z naraščajočo bolečino. Lahko se poslabša ali izboljša, ko sedite, stojite na mestu ali med hojo. Lahko pa vašemu življenju dobesedno vlada bolečinski sindrom, ki se ga zavedate vse budne ure. 

Nagovarjajte svoje možgane

Slišati je trapasto, a je zelo učinkovito. Zavestni um nagovori nezavednega, in čim bolj agresivno to stori, tem boljše je. Tako številni pacienti, ki jih ameriški zdravnik John Sarno zdravi po tem načelu, poročajo, da so se takoj, ko so začutili zbodljaj bolečine, nekaj takega, kar je nekoč predstavljalo znanilca napada, začeli nagovarjati, kričati nase v polnem besu, in bolečina je izginila. Svojemu umu sporočite, da veste, kaj počne, da veste, da je telesna bolečina nenevarna, da je le motilec pred potlačenim besom in ne boste več dopustili, da vas zavaja in zastrašuje.

pisanje3
Pexels
Pomembno je, da si pišemo dietni dnevnik.

Merjenje moči

Zavestno razmišljajte o potlačenem besu in vzrokih zanj, kadarkoli se zaveste bolečine. To je v pravem nasprotju s tem, kar želijo narediti možgani. Bistveno je, da se osredotočite na neprijetne misli in čustva, da torej zanikate bolečino in njen namen, da odvrne vašo pozornost od teh čustev. Ko je bolečina res huda, se je težko osredotočiti na čustva, toda na ta proces morate gledati kot na tekmovanje, na katerem vaša zavestna volja meri moči z nezavedno, spontano reakcijo možganov.

Bolečine

Lahko se pojavljajo v vratu in ramenih, z otrplostjo, mravljinčenjem in šibkostjo v eni ali obeh rokah. Pojavijo se tudi v kolenih, gležnjih, na spodnjem ali zgornjem delu stopal, na eni strani ali na obeh.

Meditacija

Zdravljenje TMS pomeni, da s svojim razmišljanjem najdete pot iz njega. To lahko najbolje naredite v tišini in samoti, zato morate vsak dan najti čas za sprostitev.

Telesna dejavnost

Bolečina in strah pred bolečino lahko zmanjšata voljo do gibanja. Včasih bodo potrebni meseci ali celo leta, da pridete v formo, a glavno je, da napredujete. Četudi počasi.