Zdravje

Investicije v hotelih LifeClass

M.J.
11. 4. 2014, 10.31
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.54
Deli članek:

Stabilno poslovanje podjetja v kriznih časih je omogočilo zagon novega investicijskega ciklusa. Istrabenz Turizem d.d. je po letih boja s prezadolženostjo ki je bila posledica pretirane naložbe v hotel Palace, uspel konsolidirati poslovanje. To je bil pogoj za dogovor o reprogramu kredita z bankami upnicami, ki je v jadra pognal nov veter.

LifeClass

˝Banke so v našem primeru, v nasprotju s splošnim prepričanjem, odigrale nadvse pozitivno vlogo in omogočile podjetju ne samo preživetje, temveč prihodnji razvoj,˝ pravi predsednik uprave družbe, g. Marino Antolovič. 

Na osnovi nove poslovne filozofije ter reprograma je vodstvu uspelo v soglasju z bankami upnicami začrtati razvojni program ter načrt investicij. Z bliskovito hitrostjo so se v podjetju lotili priprave investicijskih načrtov in samo nekaj mesecev po sprejetju reprograma so se pričela dela na prenovi hotelske infrastrukture portoroškega resorta LifeClass. V manj kot treh mesecih je bilo doseženo skoraj nemogoče – zaključene so bile tri nadvse zahtevne investicije v vrednosti nekaj manj kot 5 mio €. V petek, 4. aprila, so vrata odprli:

- v celoti prenovljen bazenski kompleks s termomineralno vodo – 42.000 let starim pramorjem

- v celoti prenovljen Hotel Apollo s 87 sobami in novo programsko vsebino – aktivni wellness hotel

- prenovljenih 62 sob v 5* Grand Hotelu Portorož

Popolna novost je tudi nadgradnja medicinskega centra v Center celostnega pomlajevanja in rehabilitacije z najsodobnejšo diagnostično tehniko. Ta Center sedaj predstavlja povezovalni element vseh 7 centrov zdravja in dobrega počutja v Termah & Wellness LifeClass, ki predstavljajo najcelovitejšo ˝medical wellness˝ ponudbo v Evropi.

LifeClass

Center celostnega pomlajevanja in rehabilitacije združuje najsodobnejša znanja s področja sodobne medicine, vrhunsko diagnostično tehniko, holistično ayurvedsko medicino ter nutricionistiko. Dejavnost tega centra je usmerjena v upočasnjevanje procesov staranja ter odpravljanje tegob,  povezanih s staranjem. Lea Sevšek Buterin, izvršna direktorica področja Term & Wellness LifeClass, dodaja: ˝Uspešen boj proti tegobam procesa staranja se začne v 30. letih.˝ Ciljna skupina za ta produkt je med 30. in 60. letom starosti.

Poleg investicij v infrastrukturo ter v strokovno znanje na področju sodobne medicine je bil uveden tudi nov koncept hotelske kulinarike, ki po novem temelji na zdravi mediteranski prehrani z vključevanjem lokalno pridelanih živil.

Maja Križmančič, izvršna direktorica hotelske operative, dodaja: ˝Zdravje in dobro počutje se začne pri hrani.˝ V prenovljenem Hotelu Apollo je ta kulinarika še nadgrajena s principi t.i. ˝petit makrobiotike˝, gostom pa nudijo tudi posebne diete, kot so ayurvedska razstrupljevalna dieta, shujševalna mediteranska dieta, brain power dieta itd.

 Tako programski kot infrastrukturni razvoj sledi novi poslovni filozofiji podjetja, ki ga najbolje ponazarja poslanstvo ˝razvajati goste na zdrav in okolju prijazen način˝ ter slogan znamke LifeClass Hotels & Spa ˝Svet zdravih užitkov˝.

Na temeljih edinstvene kombinacije darov narave, ki jih daje severni Mediteran, najcelovitejše medical wellness ponudbe in elegantnih nastanitvenih kapacitet kategorije 4* in 5*, je zaokrožen unikaten turistični produkt, ki skozi vse leto nudi gostom brezstresno naravno okolje, domačnost in znanje, kako ohranjati vitalnost ter preprečevati in odpravljati tegobe, ki jih prinaša proces staranja. Največji uspeh pričakujejo na trgih Avstrije, Rusije, Nemčije, Italije ter Slovenije.