Novost

Facebook testira novost, na katero veliko stavijo

T.L.
7. 3. 2018, 10.05
Posodobljeno: 7. 3. 2018, 10.12
Deli članek:

Facebook hoče osebne zgodbe in statuse.

Profimedia
Facebook.

V podjetju Facebook nenehno uvajajo spremembe in novosti, s katerimi želijo v ostrem boju za uporabnike na družbenih omrežjih, ohraniti uporabnike in privabiti nove. Tako zdaj testirajo novo možnost, Voice Clip, za katero ocenjujejo, da bi lahko povsem spremenila način komunikacije na družbenem omrežju. Trenutno možnost Voice Clip testirajo na majhni skupini uporabnikov v Indiji. V podjetju Facebook računajo, da bodo uporabniki prepoznali vrednost Voice Clipa in jo razumeli kot poenostavitev v deljenju vsakodnevnih vsebin iz osebnega življenja s prijatelji, saj se jim ne bo treba obremenjevali z urejanjem objave, svojim videzom itd. Glasovna sporočila si sicer lahko uporabniki Facebooka že izmenjujejo v aplikaciji Messenger.

"Bolj intimno od sporočila, hkrati pa bolj enostavno od snemanja videa," opisujejo novo možnost, ki, resnici na ljubo, zelo spominja na pošiljanje glasovnih sporočil, ki si jih radi izmenjujejo uporabniki aplikacije WhatsApp, pri reviji Techcrunch. Sicer pa povzemanje elementov različnih uspešnih aplikacij ni nikakršna novost v svetu digitalne komunikacije.

"Voice Clips ljudem ponuja nov medij, s pomočjo katerega se lahko izražajo", pa je dejal tiskovni predstavnik Facebooka, kjer vztrajajo, da vedno znova iščejo načine, kako bi pomagali ljudem, da delijo dogodke iz svojega življenja in se povežejo, seveda, preko Facebooka.

Z vznikom novih in novih aplikacij "starajoči se" Facebook namreč še zdaleč ni več prvi ali edini družbeni medij in v podjetju si že leta prizadevajo, kako prepričati uporabnike, da bi na omrežju delili več edinstvenih in osebnih zgodb in ne povezav na medijske vsebine, ki so dosegljive tudi drugod po spletu. Objave edinstvenih vsebin so v upadu in od sredine leta 2015 se je objava tovrstnih statusov zmanjšala za 21 odstotkov v primerjavi z letom prej, medtem ko se je od sredine leta 2016 zmanjšalo za 15 odstotkov. Več edinstvenih vsebin so začeli objavljati uporabniki Instagrama (ki je od leta 2012 v lasti podjetja Facebook) in Snapchata.