Čeprav se mnogi zmrdujejo nad popoldanskim počitkom z očitki, da gre za neproduktivno porabljen čas, kratek popoldanski počitek ugodno vpliva na telo in zdravje, tudi če si ga privoščite samo deset minut. Spanec predvsem zbistri misli, ugodno pa vpliva tudi na učenje in sposobnost zadrževanja informacij. Nič zato, če si privoščite tudi dobro uro spanca, saj ta okrepi umske sposobnosti za celih 24 ur.

Med prste dajte svinčnik. Ko boste zaspali, se bodo prsti sprostili, zvok svinčnika, ki bo padel na tla, pa vas bo prebudil.

Vpliva na zdravje srca

Pri ljudeh, ki si tedensko vsaj trikrat privoščijo 30-minutni popoldanski spanec, se močno zmanjša tveganje za težave s srcem. Tako pri narodih, kjer je popoldanski počitek nekaj običajnega (siesta), beležijo manj obolenj za koronarnimi srčnimi boleznimi, posledično pa tudi nižjo stopnjo smrtnosti zaradi njih. Dokazano je, da je utrujenost pogojena tudi s stresom, saj v stresnih obdobjih potrebujemo več spanca, čeprav velikokrat prav zaradi stresa ne moremo zaspati. Zato so kratki, intervalni popoldanski spanci še toliko bolj pomembni.

Boljša telesna pripravljenost

Kavo si privoščite pred spanjem, saj bo kofein najbolj aktiven ravno takrat, ko bo čas za bujenje. Vi pa boste tako lažje pripravljeni na nadaljevanje dejavnosti. 

Popoldanski spanec prav tako ugodno vpliva na telesno pripravljenost in vzdržljivost. Zato tudi športniki, ki si privoščijo popoldanski počitek, dosegajo boljše rezultate na tekmovanjih, saj se, kot pravijo strokovnjaki, izboljšajo tudi motorične spretnosti, odzivnost in hitrost. Skratka, poslušajte, kaj vam govori telo, in si naslednjič, ko se počutite zaspane ali omotične, brez slabe vesti privoščite krajši popoldanski spanec. Za lažje prebujanje pa namesto kave popijte čaj ali pa oboje nadomestite s sprehodom v naravo, ki bo zbistril vaše misli in ogrel vaše telo.