NAGRADA

Vrtoglavih 50 evrov za pollitrsko stekleničko vode

K.A./STA
17. 7. 2016, 14.42
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Slovensko podjetje na ocenjevanju v kitajskem Guangzhouju prejelo dve nagradi, cena za pollitrsko stekleničko mineralne vode pa na neevropskih trgih dosega celo več kot 50 evrov.

Vir: arhiv Svet24
Njihova voda danes osvaja predvsem države vzhoda, Rusijo, Ukrajino, Kazahstan in Kitajsko, pa tudi Bližnjega vzhoda in Amerike.

Družinsko podjetje Stanislava Pšeničnika, ki v Rogaški Slatini upravlja s hoteloma Sava in Zagreb, že nekaj časa izvaža tudi mineralno vodo pod lastno blagovno znamko ROI-Roitshocrene. Nedavno so zanjo na ocenjevanju v kitajskem Guangzhouju prejeli dve nagradi, cena pa na neevropskih trgih dosega celo več kot 50 evrov za pollitrsko stekleničko.

Mednarodno ocenjevanje v največjem kitajskem sejemskem mestu je tokrat pod okriljem sejma prehrambne industrije in ameriške organizacije Finewaters potekalo šele drugič, najboljše pa je izbrala petčlanska komisija, v kateri je bil tudi ustanovitelj in direktor podjetja Purelogica, ki od leta 2008 promovira in trži "premium" mineralne vode.

Ocenjevanja so potekala v štirih kategorijah, voda iz Rogaške Slatine pa je prejela zlato odličje za zunanjo podobo steklenice ter bronastega v kategoriji mineralnih voda z ogljikovim dioksidom. Kot je povedal Pšeničnik, je to poplačilo za trud, ki ga vlagajo v promocijo in trženje mineralne vode, ki je že v 19. stoletju veljala za eno izmed najbolj prepoznavnih v Evropi.

Njihova voda danes osvaja predvsem države vzhoda, Rusijo, Ukrajino, Kazahstan in Kitajsko, pa tudi Bližnjega vzhoda in Amerike. Na teh trgih pollitrska steklenica dosega ceno 50 in več evrov, zato zagotovo velja za najdražjo slovensko vodo.

"Žal država tega potenciala ne prepozna, saj že od samega začetka onemogoča registracijo mineralne vode na trgu Slovenije in Evropske unije, kjer že pet let bijemo sodno bitko," je dejal Pšeničnik in dodal, da bi možnost prodaje v Sloveniji in EU za podjetje pomenilo hitrejšo rast, nove investicije in zaposlovanje, predvsem pa dvignilo ugled Rogaške Slatine in Slovenije kot države, ki spodbuja vrhunske izdelke z visoko dodano vrednost.

Spor med Pšeničnikom in Drogo Kolinsko se vleče že več kot desetletje, saj se vrtina nahaja na zemljišču, ki je v lasti njegovih hotelov. Država mu je že leta 2008 podelila koncesijo za črpanje mineralne vode, zato je kot enega od pogojev za pridobitev koncesije zgradil polnilnico vode. Ker je ministrstvo za kmetijstvo nato ugotovilo, da so že leta 2001 na isti vrtini dali soglasje za polnjenje vode z blagovno znamko Donat Mg, njegovi vodi blagovne znamke niso priznali.