Zanimivosti

Samsung še povečal prednost pred Applom

STA / S.R.
29. 10. 2013, 16.51
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Južnokorejski tehnološki velikan Samsung je v tretjem četrtletju na trgu pametnih mobilnikov še povečal prednost pred ameriških Applom, kaže danes objavljena raziskava analitske hiše IDC. Applu se približujeta tudi kitajska proizvajalca Huawei in Lenovo, južnokorejski LG pa je na petem mestu.

Reuters

Prodaja pametnih mobilnikov je v četrtletju dosegla nov rekord - po svetu je bilo prodanih 258,4 milijona pametnih mobilnikov, kar je 38,8 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Južnokorejski Samsung je v četrtletju še povečal prednost pred Applom. Prodal je 81,2 milijona pametnih telefonov in s tem svoj tržni delež okrepil za pol odstotne točke na 31,4 odstotka.

Apple je med tem prodal 33,8 milijona mobilnikov Iphone, tržni delež ameriškega tehnološkega podjetja pa je zdrsnil za 1,3 odstotne točke na 13,1 odstotka.

Na tretje mesto se je prebil kitajski tehnološki velikan Huawei. V tretjem četrtletju je prodal 12,5 milijona pametnih mobilnikov, kar 76 odstotkov več kot v istem obdobju lani, in se tem osvojil 4,8 odstotka trga.

Tik za petami mu sledita še kitajski Lenovo, ki po podatkih analitikov nadzoruje 4,7 odstotkov globalnega trga, ter južnokorejski LG, ki je na petem mestu s 4,6-odstotnim deležem.

"Samsungu in Applu sledi kopica proizvajalcev, ki si želijo zagotoviti tretje mesto," je rezultate pospremil analitik družbe IDC Ramon Llamas.

"Kitajskima proizvajalcema Huawei in Lenovo je uspelo prehiteti LG, vendar pa sta jima tik za petami še dve kitajski podjetji, in sicer Coolpad ter ZTE," je dejal.

Povpraševanje po pametnih mobilnikih še vedno narašča, analitiki pa v letu 2014 pričakujejo, da bo po svetu prodana že milijarda pametnih mobilnih naprav.

Celoten trg mobilnih telefonov - tako pametnih kot klasičnih - pa se je v tretjem četrtletju na letni ravni okrepil za 5,7 odstotka na 467,9 milijona prodanih naprav. Tudi tu je Samsung na prvem mestu, in sicer s 24,7 odstotnim tržnim deležem, še ugotavljajo v analitski hiši IDC.