Zanimivosti

Čakarmiševe 'mokre sanje' razburile Planet TV

U.K.
23. 5. 2013, 17.23
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Včeraj smo v časopisu Svet24 objavili izjavo Branka Čakarmiša, ki je komentiral gledanost oddaje Moj dragi zmore.

Mediaspeed
Čakarmiš je začel pravo malo vojno med komercialnimi televizijami.

In sedaj so se odzvali tudi na Planet TV in zatrdili, da Čakarmišove navedbe ne držijo. Dejstvo je, da POP TV ni več edina velika komercialna televizija v Sloveniji.

Naj spomnimo, kaj je Branko dejal v izjavi o oddaji, ki jo vodi Nina Osenar: »Njena gledanost ni tako dobra. To so za zdaj še mokre sanje naše konkurence.« Pri tem je postregel tudi s podatki:

Zadetek v petek: 2,4/9 %

Moj dragi zmore: 3,2/12 %

Na zdravje: 2,9/11 %

Petkov film na POP TV: 7,2/28 %

Petkov film Kanal A: 2,6/10 %

Seveda so se na izjavo takoj odzvali iz konkurenčne televizije. »Petkova oddaja Moj dragi zmore z voditeljema Nino Osenar in Miho Brajnikom je bila v svojem časovnem terminu (med 20.00 in 21.30) najbolj gledana petkova oddaja na slovenskih televizijah. Oddaja je v povprečju dosegla 18,3 odstotka slovenskih gledalcev, največ 22,2 odstotka. Povprečni rating oddaje je bil 4,6 odstotka, najvišji pa kar 6,13 odstotka. Šovi Denar pada, DA šov, Moj dragi zmore ter UEFA Liga prvakov so v prvih dveh tednih aprila dvignili gledanost Planet TV, ki se zdaj uvršča na 4. mesto po gledanosti med slovenskimi televizijami v ciljni skupini vseh gledalcev od 18 do 49 let,« so sporočili iz Planeta.

Dodali so, da se podatki, ki jih je posredoval gospod Čakarmiš navezujejo na datum 17. maja 2013, medtem, ko so na Planetu dejali, da je bila oddaja Moj dragi zmore najbolj gledana 12. aprila. Se pravi približno mesec prej. Dodali so še, da je bila oddaja najbolj gledana v svojem časovnem terminu tudi v petek 10. maja 2013, se pravi teden dni pred datumom za katerega je dal podatke gospod Čakarmiš.

»Če upoštevate dejstvo, da je Planet TV z oddajanjem polne programske sheme začel 5. novembra 2012, torej smo kot televizija na slovenskem trgu prisotni dobrih 6 mesecev. In po dobrih šestih mesecih se z določenimi oddajami že lahko kosamo s POP TV, ki je na slovenskem trgu prisoten slabih 20 let,« so še zapisali v sporočilu za naš časopis.

Vse kaže, da se je začela prava slovenska vojna komercialnih televizij, kjer se za gledalce v glavnem borijo tri večje televizijske hiše (POP TV, Planet TV in TV3). In kot kaže na POP TV, ki dejansko do pred kratkim niso imeli pravega tekmeca, niso več brezbrižni do konkurence. Vprašanje je, kaj se bo zgodilo, ko bodo na slovenske gledalce še močneje pritisnili pri mreži Fox. (uk)