Stanje z dobavo pogonskih goriv na Otoku se ne izboljšuje. Tudi danes se pred bencinskimi servisi vijejo dolge kolone vozil, ki čakajo na nekaj kapljic goriva. Tega sicer ne primanjkuje, a se pojavljajo velike težave pri transportu goriva do servisov.

Britanska družba se sooča s pomanjkanjem voznikov tovornih cistern. Problem, ki je prisoten po vsej Evropi, je poglobila še kombinacija brexita in pandemske krize. Ob lanskoletnem zaprtju države se je namreč na tisoče tujih prevoznikov vrnilo v matične države, izstop Združenega kraljestva iz Evropske unije pa jim je preprečil vrnitev nazaj. Od konca leta 2019 je tako Velika Britanija izgubila kar 72.000 voznikov tovornjakov.

Britanske oblasti so zato že konec tedna začele načrtovati izdajo 5.000 začasnih delovnih viz za voznike, ki bodo veljale do konca leta. Danes pa je britanski premier Boris Johnson sporočil, da so v pripravljenosti tudi vozniki vojaških tovornjakov, ki bodo priskočili na pomoč, če bo to potrebno. V ponedeljek je vlada prav tako začasno zadržala izvajanje zakona o varstvu konkurence, s čimer želi različne servise spodbuditi k medsebojnemu dogovarjanju in koordinaciji.

Ob tem se prav tako krepijo pozivi k vzpostavitvi seznama prioritetnih skupin za dostop do goriva. Ta naj se zagotovi zdravstvenemu osebju, policistom in drugim ključnim delavcem, pozivajo v medicinskem združenju British Medical Association in sindikatu zdravstvenih delavcev Royal College of Nursing.

Pomanjkanje voznikov negativno vpliva tudi na trgovine in nekatere gostinske obrate. Police v trgovinah se praznijo, predvsem restavracije s hitro prehrano pa ne morejo pravočasno zagotoviti sestavin.