vprašanja dežujejo

V petek tudi v klicnem centru za informacije o koronavirusu dosegli rekord

A.S.
26. 10. 2020, 12.44
Posodobljeno: 26. 10. 2020, 13.12
Deli članek:

V petek so v klicnem centru za informacije o koronavirusu dosegli rekord, prejeli so 1326 klicev.

STA
Klicni center vodi Mojca Matičič z Infekcijske klinike UKC Ljubljana.

Tako kot v spomladanskih mesecih so pretekli teden vnovič zagnali delovanje vladnega klicnega centra za informacije o koronavirusu, ki ga vodi prof. dr. Mojca Matičič z Infekcijske klinike UKC Ljubljana. 

Klicni center je začel delovati pet dni po odkritju prvega primera okužbe pri nas. 

Matičičeva je dejala,da je osnovni namen kliničnega centra je, da ljudem prenesejo zanesljive in preverjene informacije."Neprestano imamo na voljo vse institucije, ki nam vedno lahko priskočijo na pomoč pri odgovorih na vprašanja," je ob tem dodala.

Vsebina vprašanj se tokrat nekoliko razlikuje od vsebine tistih, ki so jih prebivalci zastavljali med prvim valom epidemije. Če je šlo spomladi predvsem strah pred neznanim, je sedaj veliko vprašanj o ukrepih in protikoronskih omejitvah.

Telefonski številki klicnega centra:

  • brezplačni telefon 080 1404,
  • telefon za klice iz tujine +386 1 478 7550.

Spomladi so v klicnem centru sicer zabeležili več kot 50 tisoč klicev, le zadnji dan delovanja med prvim valom preko 400. Ob ponovnem delovanju klicnega centra pa  so že v petek presegli  rekord števila klicev v enem dnevu, zabeležili so jih 1.326. Klicni center sicer deluje med 8. in 18. uro, zaradi povečanega števila klicev pa so v centru delovali tudi preteklo soboto.