Destrnik

Prodaja županove pisarne za krpanje proračunske luknje

Senka Dreu / Štajerski tednik
2. 11. 2019, 07.41
Posodobljeno: 2. 11. 2019, 08.52
Deli članek:

Občina bo prodala štiri opremljene pisarne, ki se jih da fizično ločiti od preostalih prostorov občinske uprave, med njimi je tudi županova.

M.Z.
Če bi podjetje EM-grad privolilo v nekoliko nižjo poravnavo, bi župan Pukšič svojo pisarno lahko obdržal …

Razlika med tržno vrednostjo kvadratnega metra in tisto, ki jo je za poslovne prostore skupaj s sodno poravnavo v resnici plačala občina, je »zaradi grehov iz preteklosti« kar 2000 evrov. Kot smo že poročali, so destrniški svetniki na svoji zadnji seji z začetka oktobra potrdili rebalans proračuna, v katerega je vključena tudi prodaja 118,2 kvadratnega metra poslovnih prostorov v tretji etaži poslovno-občinske stavbe v Janežovskem Vrhu.

Kot edini namen prodaje je župan Franc Pukšič navedel krpanje proračunske luknje, ki jo je povzročila sodna poravnava, po kateri je občina podjetju EM-grad dolžna plačati 920.000 evrov. »Uspelo nam je pridobiti kredit v višini 500.000 evrov, od katerih smo s 30.000 evri poravnali nekatere proračunske obveznosti, preostalih 470.000 in 135.000 evrov lastnih sredstev je šlo za sodno poravnavo, torej skupaj 605.000 evrov. V skupno 920.000 evrih sodne poravnave je vključenih tudi 50.000 evrov komunalnega prispevka, ki občini ni bil izplačan, kar pomeni, da naš dolg dejansko znaša 870.000 evrov. Če odštejemo že plačano, nam za poplačilo ostane še 265.000 evrov. Kakor je slabo kazalo v začetku, mislim, da smo jo kar dobro odnesli,« je prepričan Pukšič, ki pa želi nekaj dodatnega denarja za pokritje dolga zbrati še z omenjeno prodajo štirih pisarn v etaži, kjer domuje občinska uprava.

Prodaja poslovnih prostorov je že objavljena na občinskem javnem portalu. »Ko se bodo prodali, se bom moral izseliti iz svoje sedanje pisarne, kajti predmet prodaje so prostori na desni strani od vhoda, kjer je tudi moja pisarna z balkonom in čudovitim razgledom na naše griče. Zakaj takšna odločitev? Ker je namreč te štiri pisarne edine možno fizično ločiti od preostalega dela občinske uprave.«

M.Z.
Destrniška občina prodaja štiri pisarne v sklopu prostorov občinske uprave.

Za 500 m² pisarniških prostorov so plačali 1,5 milijona evrov ...

Svetnik Branko Horvat je na zadnji seji županu očital slabo ravnanje z občinskim nepremičnim premoženjem, saj bodo za kvadratni meter poslovnih prostorov dobili bistveno manj, kot so zanj plačali.Spomnimo, da je občina v času prejšnjega župana obrtni zadrugi Lipa, ki je od podjetja EM-grad odkupila skoraj dokončan objekt, za omenjene prostore v velikosti slabih 500 kvadratnih metrov že plačala skoraj 600.000 evrov. »Če temu znesku prištejemo še višino sodne poravnave (920.000 evrov, op. a.), vidimo, da nas je nakup prostorov občinske uprave v resnici stal več kot 1,5 milijona evrov, kar predstavlja skoraj 3300 evrov za kvadratni meter, torej dobra dva tisočaka več, kot je zdaj prodajna cena. Danes ne moremo prodajati drugače kot po tržni ceni, čeprav drži, da nas finančni grehi iz preteklosti veliko stanejo. Nekdo to lahko vidi kot slabo gospodarjenje, jaz pa kot reševanje preživetja občine,« dodaja Pukšič. Vseeno pa je težko najti verodostojen odgovor na vprašanje, ali je bila poravnava s podjetjem EM-grad res najbolj nujna (občinska) prioriteta, ki jo je bilo treba rešiti oziroma skleniti že v začetku letošnjega leta, in ali je višina poravnave res optimalni konsenz obeh strank ...