Prihranki v nič

Prepričana sta, da so ju hudo ogoljufali

pšk
12. 5. 2017, 06.50
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.03
Deli članek:

Ajdovska zakonca trdita, da so jima prodali počitniško prikolico s kar nekaj tovarniškimi napakami in sporno garancijo. Počutita se osleparjena.

pšk
Miloš in Jelka Brecelj pred počitniško prikolico, za katero jima je žal, da sta jo kupila.

Ajdovska zakonca trdita, da so jima prodali počitniško prikolico s kar nekaj tovarniškimi napakami in sporno garancijo. Počutita se osleparjena.

Marca leta 2014 sta se Miloš in Jelka Brecelj iz Ajdovščine odločila za nakup počitniške prikolice, za katero sta varčevala precej časa.

»Dolga leta smo se odpovedovali dopustu in varčevali, da bova lahko zdaj, kmalu bova namreč oba v pokoju, kupila prikolico in z njo uživala v potovanjih. Veselje in pričakovanje pa sta se kmalu prelevila v nočno moro. Prikolice, za katero sva odštela več kot 24.000 evrov, zdaj ne moreva uporabljati,« razočarana povesta.

pšk
Ajdovec Miloš prikazuje, kakšne težave ima pri zapiraju vrat prostora za plin.

Kje so težave

Zaplet med Milošem Brecljem, lastnikom prikolice, in celjskim podjetjem, ki mu jo je prodalo, se rešuje pred sodiščem.

Miloš Brecelj našteje nekaj napak, ki naj bi jih prodajalec počitniške prikolice, trgovina Freedom center iz Celja, zamolčal zakoncema in so zdaj predmet sodnega spora, ki ga je Brecelj sprožil zoper prodajalca. »Precej hitro po nakupu sem začel odkrivati napake. Prvo večjo, ki me je močno zaskrbela, sem opazil ob prvem pranju strehe prikolice; tam je bila razpoka. Težava se je pojavila tudi pri zapiranju vrat na prostoru za plin na sprednjem delu prikolice,« našteje.

Ajdovec pove, da naj bi se mu zelo hitro pokvarila tudi električna naprava za samostojno premikanje prikolice in da naj bi mu v prikolico vgradili akumulator slabše kvalitete kot ga je plačal. Brecelj trdi še, da naj ne bi dobil navodil za uporabo prikolice in opreme v njej v slovenskem jeziku. Omeni tudi, da naj bi bila na prikolici zabeležena napačna informacija o tem, koliko naj napolnijo gume, kar je lahko, kot je poudaril naš sogovornik, izredno nevarno.

Zakaj delita svojo zgodbo?
Zakonca sta s svojo negativno izkušnjo želela v javnost zato, da bi ljudi opozorila, naj bodo pri tako velikih nakupih sila previdni.

Čeprav je podjetje in njegovega direktorja obveščal o težavah, se na njegove pozive, naj ukrepajo, tako sta povedala zakonca, največkrat niso odzivali. »Zavedli so naju. To je nepoštena poslovna praksa – prodajna goljufija. Želiva, da nama vrnejo denar,« poudarja Miloš Brecelj.

Odziv prodajalca

Za pojasnila v zvezi z očitki smo se obrnili na prodajalca prikolice, ki najprej pojasni, da je Breclju počitniško prikolico prodalo d, iz Celja, in ne Freedom Celje – slednje je le njihova blagovna znamka. V imenu podjetja TB, d. o. o., je spregovoril Boris Puncer, ki je najprej poudaril, da je zgodba, kot jo prikazuje Miloš Brecelj, zmanipulirana, zato so proti njemu sprožili več tožb, saj so njegova dejanja v zvezi s to zgodbo po njihovem mnenju presegla vse pravne okvirje.

Puncer v odgovoru navaja, da je kupec sam odgovoren za poškodbe na prikolici in da so te posledica njegove malomarne uporabe in da v bistvu na ta račun od njih želi izsiliti vračilo kupnine in doseči čim višjo odškodnino. V imenu podjetja TB, d. o. o., sicer še obširneje odgovarja njihov odvetnik, ki pravi, da prodajalec zavrača očitke, da je bil kupec zaveden ali ogoljufan.

pšk
Celjsko podjetje zavrača Brecljeve očitke, da so ga zavedli ali ogoljufali.

Sledili zakonu

»Prodajalec prodaja prikolice že vrsto let in velika večina kupcev je z nakupom zadovoljna. Občasno se zgodi, da ima kakšen izdelek napako, ki je lahko vidna ali pa skrita,« so navedli v pisnem odgovoru. Dodajajo, da je na kupcu, da ob prevzemu prikolice slednjo temeljito pregleda in nemudoma javi odkrite napake in prodajalcu omogoči pregled in njihovo odpravo. »V primeru Miloša Breclja je prodajalec postopal povsem v skladu z zakonskimi pravili, bil je povsem dostopen za kupca in mu želel pomagati, seveda pa v skladu s pravili in v okviru običajnega,« poudarja odvetnik celjskega podjetja.

Ob tem izpostavi še, da je prodajalec delno ugodil zahtevi Ajdovca, v preostalem delu pa prodajalec meni, da so napake posledica kupčevega malomarnega ravnanja; ta je prikolico aktivno uporabljal že leto in pol in bi želel strošek popravila prevaliti na prodajalca.