Preverjanje računov

Nagradna igra se je prijela, Furs že promovira novo

T.L.
30. 11. 2016, 11.16
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.02
Deli članek:

Potrošniki so v prvih enajstih mesecih preverili in Fursu poslali že 20 milijonov računov.

Bobo
Potrošniki pridno zbirajo račune.

Slovenci radi sodelujemo v nagradnih igrah, pa čeprav potekajo pod okriljem Finančne uprave RS (Furs), ki sicer ne velja za najbolj priljubljeno ustanovo. Nagradno igro "Vklopi razum, zahtevaj račun" so očitno ljudje "vzeli za svojo", vsaj v kolikor je soditi po odzivu.

Iz Fursa so sporočili, da so v sklopu nagradne igre, v kateri se ljudje potegujejo za lepe denarne nagrade, potrošniki v prvih enajstih mesecih preverili in jim poslali že 20 milijonov računov, število nepotrjenih računov pa se je zmanjšalo.

V prvem trimesečju je bilo 1,9 % nepotrjenih računov, v drugem in tretjem trimesečju pa je takšnih računov le še 1,2 %. Pri podrobnejših pregledih nato nadzorniki Finančne uprave ugotavljajo, kaj je razlog, da posamezni račun ni bil potrjen na Finančni upravi RS. 

V vsakem krogu nagradne igre Furs izžreba:


- ena denarna nagrada v vrednosti 15.000 EUR
- ena denarna nagrada v vrednosti 10.000 EUR 
- ena denarna nagrada v vrednosti 5.000 EUR 
- dodatno ena denarna nagrada v vrednosti 1.000 EUR za tiste udeležence, ki bodo sodelovali v nagradni igri preko mobilne aplikacije ali preko odprtega portala e-Davki.

Doslej si je na svoje mobilne telefone aplikacijo "Preveri račun", s katero lahko potrošniki preverjajo račune in sodelujejo v nagradni igri, preneslo že 111.000 potrošnikov, ki so doslej vsaj enkrat preverili račune 75 % uporabnikov davčnih blagajn. Povedano drugače: potrošniki so s svojimi mobilni telefoni preverili tri četrtine vseh izdajateljev računov, ki uporabljajo davčne blagajne. 

Furs z marketinško žilico 

Trenutno poteka letošnji četrti krog nagradne igre, ki se je začel 1. oktobra in se bo končal konec letošnjega leta.

Na Fursu pa že s pravo "marketinško žilico" napovedujejo, da za leto 2017 pripravljajo novo oziroma prenovljeno nagradno igro, ki "bo še zanimivejša za potrošnike in učinkovitejša pri odpravljanju sive ekonomije." Podrobnosti bodo javnosti predstavili v naslednjih tednih.