Slovenija

Skupno so ljubitelji gora v dolino prinesli že skoraj 20 ton smeti

M.J.
21. 10. 2013, 11.16
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.52
Deli članek:

Pokljuka je bila tudi letos zadnja postojanka že četrte sezone akcije Očistimo gore in planine. Sklepnega dejanja se je udeležilo več kot 300 ljubiteljev slovenskega gorskega sveta. Pridružili so se jim člani biatlonske reprezentance na čelu z Jakovom Fakom, deskar Žan Košir, mladi upi slovenskega športa in drugi športniki, člani Planinske zveze Slovenije, oskrbniki gorskih koč ter člani gorskoreševalnih služb. V štirih letih je Zavarovalnica Triglav z več kot 100.000 biorazgradljivimi vrečkami opremila že skoraj 60 koč in planinskih postojank po Sloveniji.

Mediaspeed

Samo v tej sezoni je Zavarovalnica Triglav na novo opremila okoli 20 gorskih domov in planinskih postojank v Julijskih Alpah, Kamniško Savinjskih Alpah, Karavankah in sredogorju. V času letošnje akcije so razdelili tudi 20.000 vrečk (v štirih letih skupaj že več kot 100.000). Po ocenah so tako ljubitelji gora doslej v dolino prinesli že skoraj 20 ton smeti.

Mediaspeed

Zaključek s slovenskimi športniki

Akcija Očistimo gore in planine se je tudi letos zaključila v športnem centru Triglav Pokljuka na Rudnem polju. Na čistilnem finalu so se planinci, ki so se jim pridružili člani gorskih reševalnih služb, člani biatlonske reprezentance na čelu z Jakovom Fakom, deskar Žan Košir, perspektivni slovenski športniki, člani Planinske zveze Slovenije in predstavniki Zavarovalnice Triglav – vsak s svojo vrečko v roki ali na nahrbtniku podali na različne lokacije čiščenja – Rudno polje, Javorniška planina, Mrzel Studenec in smučišče Viševnik. Na sklepni slovesnosti se je Luka Pušnik iz Zavarovalnice Triglav zahvalil vsem sodelujočim v akciji in povedal: »Veseli nas, da so se ljudje tudi letos odzvali v tolikšnem številu. Želimo si, da bi še naprej skrbeli za ohranitev čistih gora in narave ter z dobrim zgledom vzgajali nove, odgovorne generacije planincev.«

Mediaspeed

Komuniciranje razširili na nove kanale

V letu 2013 so v Zavarovalnici Triglav osnovna vsebinska izhodišča komuniciranja (čiščenje, varnost, osveščanje) razširili tudi na nove kanale družbenih medijev, kot so Twitter, Instagram in Pinterest. Osrednjo točko predstavlja interaktivno spletno mesto www.ocistimogore.si. Z dodajanjem GPS- koordinat poti do koč, ki so vključene v akcijo, pa so nadgradili mobilno aplikacijo Gorski priročnik. Letošnja novost je bila še na vrečkah nameščena QR-koda s povezavo na www.ocistimogore.si/mobilne-aplikacije. Vsako leto opažajo boljši odziv na družbenih omrežjih. Glede na leto 2011 so namreč kar za tretjino povečali število privržencev na Facebooku, kjer jih imajo trenutno okoli 29.000.

Mediaspeed

Iskanje skritega zaklada

Letos so pobudniki akcije Očistimo gore in planine k sodelovanju povabili tudi osnovnošolce. Zanje so pripravili igro Gregorjev geolov – »Z Gregorjem gor, z zakladom dol«, pri kateri gre za poučno iskanje skritega zaklada. Pri igri so sodelovali osnovnošolski planinski krožki, ki jih je motiviralo zabavno iskanje cilja in nagrada na cilju.

Mediaspeed

Mednarodne nagrade za akcijo

 Uspeh te vseslovenske čistilne akcije potrjujejo tudi številne mednarodne nagrade, ki jih je Zavarovalnica Triglav prejela v zadnjem letu: regionalna evropska nagrada združenja komunikatorjev IABC in prestižna nagrada Zlato pero za odličnost v komunikacijski praksi. Na nedavni mednarodni strokovni konferenci s področja vsebinskega marketinga POMP Forum pa je bila akcija pohvaljena za najboljše komuniciranje na družbenih medijih.

Mediaspeed