Posledice požara

Prehitevalni pas morda odprt v četrtek

J.P./STA
11. 5. 2016, 16.20
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Zaradi odstranjevanja posledic požara v predoru Jasovnik je zaprta štajerska avtocesta med priključkoma Vransko in Trojane proti Ljubljani. Med priključkom Šentrupert in izvozom Vransko proti Ljubljani je gost promet z zastoji, ki je po oceni prometnoinformacijskega centra dolg do pet kilometrov. Pot proti Ljubljani se podaljša za pol ure.

Dars
Sanacija bo trajala nekaj dni.

Zastoj je za tovorna vozila dolg okoli pet kilometrov, dolžina zastoja osebnih vozil pa se sproti spreminja. Zaradi zaprtega predora nastaja gost promet z zastoji tudi na regionalni cesti Šentrupert-Vransko-Trojane.

Obvozi za osebna vozila so možni po cestah Celje-Laško-Zidani Most, Celje-Laško-Rimske Toplice-Marno-Hrastnik ali Šempeter-Prebold-Trbovlje ter naprej proti Litiji, Moravčam ali Trojanam. Iz Savinjske, Šaleške in Koroške pa tudi po cesti Mozirje-Gornji Grad-Kamnik.

Sanacija predora Jasovnik na štajerski avtocesti med Vranskim in Trojanami, v katerem je danes povsem zgorelo tovorno vozilo, bo po navedbah Darsa trajala predvidoma nekaj dni. Prehitevalni pas bi lahko po navedbah Darsa čez dan odprli že v četrtek, a morajo za osnovno prometno varnost nujno izvesti določena dela. Do takrat bo omenjeni avtocestni odsek proti Ljubljani zaprt.

Vranski župan v času zaprtja avtoceste pričakuje ustrezno varnost na regionalni cesti

Vranski župan Franc Sušnik je danes v pismu upravi Darsa in direkciji za infrastrukturo zapisal, da pričakuje, da bo v času zaprtja avtoceste Vransko-Trojane na vzporedni regionalni cesti Šentrupert-Trojane zagotovljena ustrezna varnost. Po izkušnjah namreč Sušnik pričakuje povečan promet in zastoje, kar je za občane Vranskega velik problem.

Še posebej je po Sušnikovih besedah problematično in nevarno vključevanje na omenjeno regionalno cesto iz trga Vransko. Na vse to je vranska občina v preteklosti že opozarjala in prosila za ustrezno prometno signalizacijo, ki bi njenim občanom ob vse pogostejših zaporah avtoceste olajšala vključevanje v promet na regionalni cesti.

Po Sušnikovih besedah prav tako v času izgradnje avtoceste niti kasneje ni bilo ustrezno in primerno poskrbljeno za počasen promet in za pešce, ki bodo v času povečanega prometa na regionalni cesti Šentrupert-Trojane še posebej izpostavljeni.

Sušnik meni, da je treba nujno urediti križišča v naselju Prekopa, Brode in Ločica, hodnik za pešce mimo in preko avtocestnega izvoza Vransko, zgraditi ali sanirati oba dotrajana mosta na regionalni cesti v Brodeh ter sanirati obsežne poškodbe vozišča na celotnem cestnem odseku Šentrupert-Trojane.