Kultura

Netflix je svojo storitev razširil na 130 držav, med njimi je tudi Slovenija

STA
6. 1. 2016, 21.21
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Ameriški ponudnik filmov in drugih video vsebin prek spleta Netflix je danes svojo storitev razširil na dodatnih 130 držav. Netflix je tako po novem dosegljiv v 190 državah po vsem svetu, med drugim tudi v Sloveniji, prek spletne povezave https://www.netflix.com/si/.

Arhiv Svet24
Obrazec za pritožbo je mogoče izpolniti v treh preprostih korakih.

"Danes ste priča rojstvu nove globalne internetne TV-mreže," je danes v okviru mednarodnega sejma zabavne elektronike CES v ameriškem Las Vegasu povedal soustanovitelj in glavni izvršni direktor družbe Reed Hastings.

Od večjih držav zaenkrat izven Netflixove mreže ostaja le Kitajska, a v Netflixu raziskujejo možnosti za vstop tudi v to najštevilčnejšo državo na svetu.

Na večini trgov bo Netflix na voljo v angleškem jeziku, skupno pa je njihova storitev na voljo v 17 različnih jezikih, med drugim tudi v arabščini in korejščini.

Netflix je zaživel leta 2007, pri čemer se je od videoteke za izposojo filmov na DVD-nosilcih po pošti razvil v enega vodilnih ponudnikov filmov in drugih video vsebin prek spleta. V prihodnosti nameravajo dodajati nove jezike.

Netflix ima danes že 70 milijonov naročnikov z vsega sveta, ki si ob plačilu mesečne naročnine lahko prek spleta ogledajo katerokoli vsebino iz bogate Netflixove knjižnice.

Poleg tega so začeli producirati zelo uspešne izvirne televizijske serije, kot je denimo Hiša iz kart. Za letošnje leto imajo v načrtu vrsto lastnih serij, celovečernih filmov in dokumentarcev ter drugih vsebin. Pri tem vodijo pred glavnimi tekmeci, kot sta Amazon in Hulu.

Hastings poudarja, da bodo uporabniki na račun globalnega dostopa njihove storitve lahko zdaj istočasno uživali v najnovejših vsebinah ne glede na to, iz katere države prihajajo.

Prav na to omejeno dostopnost spletnih storitev in posledično čakanje na najnovejše video vsebine so že dlje časa opozarjali številni uporabniki iz držav, ki iz različnih razlogov običajno niso bile na radarju velikih svetovnih ponudnikov vsebin.