Mišičnjak Tomy Mihičinac

Pomeril mišice z odvetniki

Roman Turnšek
29. 6. 2016, 16.30
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Tomy Mihičinac, ki je javnost navdušil najprej na slovenskih, nato pa še na hrvaških Talentih, kljub mišicam velja za prijaznega in neprepirljivega fanta. Dokler nekdo ne prestopi meje tolerance. Kaskader in akrobat se je te dni zapletel v konflikt, do katerega je sicer prišlo po naključju.

Osebni arhiv
Tomy Mihičinac

Srž vsega je gospodinjski sesalnik. Prejšnji teden je doma zagledal velike škatle in veliko cevi in tako ugotovil, da so domači imeli večji nakup. Kupili so sesalnik, ki je bil po njegovem mnenju že na prvi pogled videti neroden. »Malo bolje sem si ga ogledal in vprašal za ceno. Skoraj me je kap, ko sem slišal, da imamo aparat, ki stane 2280 evrov,« začne pripovedovati.

A presenečenjem še ni bilo konca. »Ampak ker da je bil prodajalec tisti dan prijazen, je dal še eko subvencijo 300 evrov na stari sesalnik, tako da smo za novega v resnici plačali 'le' 1980 evrov!« nadaljuje. Zato je najprej poizvedel, kako je sesalnik sploh prišel k hiši. Po predlogu znanca je na njihova vrata potrkal gospod, ki izvaja predstavitve zatrjevano čudežnega sesalnika. Prehvalil ga je na vse načine, da so se vsem skorajda pocedile sline. Na koncu ga je na obojestransko zadovoljstvo tudi prodal. »Spomnil sem se, da je sesalnik kupilo tudi nekaj znancev, in sem jih poklical. Nihče ga ni pohvalil, ampak jim je bilo žal nakupa. 

Pobrskal sem po internetu in zasledil nisem niti ene pohvale, zgolj graje. Nekateri od kupcev so zanj plačali celo po 2500 evrov« pravi. Odločil se je pozanimati o potrošnikovih pravicah, ponudbi najboljših sesalnikov na tržišču in podobno. »Ugotovil sem, da je ta sesalnik verjetno vsaj štirikrat preplačan in da gre za medmrežno prodajo ali nekaj podobnega. Od Zveze potrošnikov Slovenije sem izvedel, da ima kupec v primeru, da izdelek kupi izven podjetja oziroma od akviziterja, pravico in možnost vrniti ga brez navedbe razloga v roku 14 dni, prodajalec pa mu mora vrniti denar,« nadaljuje.

HALO ODVETNIK

Zadeva ga je očitno razjezila, saj se je odločil, da izkušnjo zapiše na svojem facebooku. »Moj edini namen je bil opozoriti druge na njihove pravice,« trdi. Očitno pa tako niso menili v podjetju, ki prodaja sesalnike. Še posebno ko so izvedeli o Tomyjevem zapisu na družbenem omrežju. Ta je namreč za seboj potegnil tudi odziv. »Zjutraj tega dne sem tudi sam telefonsko obvestil podjetje, da odpovedujem že sklenjeno pogodbo, misleč, da je stvar tako urejena,« pove. A ni bilo tako.

»Poklical me je odvetnik podjetja in mi sporočil, da moram nemudoma umakniti objavo s facebooka, ker bodo drugače zoper mene podali obtožnico. Blatil naj bi namreč podjetje in jim povzročal gospodarsko škodo. Odvrnil sem, da bom objavo takoj izbrisal, kar sem tudi res storil. Odločil pa sem se tudi posvetovati z drugim odvetnikom, ali sem res naredil kakšen prekršek,« razlaga. Z več strani je dobil odgovor, da je le javno delil negativno izkušnjo z nakupom sesalnika. Nikogar ni žalil, obrekoval in podobno. »Opozorila odvetnika podjetja so bila bolj nekakšen poskus ustrahovanja. Podjetje se je očitno ustrašilo moje objave in še bolj njene delitve dalje ter odzivov nanjo,« nadaljuje.

NIČ SLABEGA

Ne glede na zaplet ali morebitno sodno nadaljevanje poudarja, da ni imel namena nikomur škodovati ali žaliti. »Bistvo moje izkušnje je v tem, da bi rad obvestil vse potrošnike, naj se dobro pozanimajo, kaj jim akviziter prodaja in ali je cena res primerna vrednosti izdelka. Velikokrat vam ceno zamažejo rekoč, to stane samo 50 evrov na mesec za tri leta in podobno. Ne sliši se veliko, če pa pomislite na končno ceno izdelka, vas mogoče sreča pamet!« poudarja.

Osebni arhiv
Tomy Mihičinac