Takoj ko s svojega jedilnika izključite živila živalskega izvora in omejite uživanje predelanih mlečnih izdelkov, ste se obrnili k materi naravi, na tej poti pa je hujšanje avtomatično in preprečuje nekatere resne bolezni sodobnega časa, od srčnega infarkta do sladkorne bolezni. Po tej teoriji se vam ni treba odpovedovati jedem, bogatim z ogljikovimi hidrati. Kruh, testenine, krompir, kosmiči, koruza in sadne sladice naj bi namreč prav tako in še bolj klestili vaše kilograme kot pusti zrezki in mlečni izdelki!

Olive namesto olivnega olja

Naši možgani obožujejo ogljikove hidrate, zato nas z njimi bogata hrana dela srečne in zadovoljne ter odločene, da bomo ob dieti vztrajali. Če se veselimo vsakega dne posebej, pa je mnogo lažje sprejeti nekatere super shujševalne odločitve. Med njimi je najpomembnejša ta, da hrane ne bomo več dodatno zabelili z oljem, naj bo to še tako zdravo, hladno stiskano in podobno. Zakaj ne? Takoj ko iz rastline izločimo olje, denimo pri olivah, izločimo tudi nadvse koristne vlaknine in druge hranilne snovi, ki pomagajo hujšati. V najbolj koncentriranih kalorijah, kar jih je mogoče najti, ne ostane nič posebnega, razen možnosti, da dodamo solati z dvema žlicama olja 500 kalorij. Zlato pravilo hujšanja z ogljikovimi hidrati je, da namesto olivnega olja raje uživamo cele olive, ali pa denimo avokado, oreščke. Dobili bomo vse potrebne maščobe, prijetno se bomo nasitili in bogatejši bomo še za druga mikro in makro hranila.