Zanimivosti

Kako vzgojiti feniksa?

Oglasno sporočilo
13. 5. 2019, 07.48
Posodobljeno: 13. 5. 2019, 08.26
Deli članek:

Peter Hinssen, belgijski serijski podjetnik, tehnološki zanesenjak in odličen poznavalec Silicijeve doline, prihaja na konferenco DIGGIT, ki bo 6. junija 2019 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Posvetil se bo fenomenu feniksov, tradicionalnih podjetij, ki so se v procesu temeljite preobrazbe povzdignila iz pepela in zaživela novo življenje.

Promocijsko gradivo
Peter Hinssen, belgijski serijski podjetnik, tehnološki zanesenjak in odličen poznavalec Silicijeve doline, prihaja na konferenco DIGGIT.

Večina podjetij nikoli ne bo samorog

»V zadnjih dveh letih sem preučeval predvsem samoroge, tehnološke start-upe, ki jih vrednotijo na več kot milijardo dolarjev in sem jih izpostavil tudi v knjigi Dan po jutrišnjem. Vsi smo radi brali zgodbice o naprednih start-upih, ki so iz garažnih začetkov prerasli v ogromna podjetja, ki so povzročila popoln kaos v tradicionalnih panogah, od Airbnb do Uberja in naprej. Toda teh zgodb smo se zdaj že naveličali, saj je dejstvo, da večina podjetij nikoli ne bo postala samorogov. To so podjetja, ki so na trgu že dolgo časa prisotna, a so prepoznala potrebo po temeljiti preobrazbi in se morajo pravzaprav povsem na novo izumiti,« pripoveduje Peter Hinssen.
Kot pravi, je tako prišel do ideje, da bi za prispodobo uporabil še eno bajeslovno žival, in sicer feniksa, ki se sežge, iz njegovega pepela pa vzleti nov, pomlajen ptič.

Walmart v bitki proti Amazonu izšel še močnejši

Kot »prototip« feniksa izpostavlja Walmart, največjega trgovca na svetu in drugo največjo organizacijo na svetu, saj ga po velikosti prekaša le še kitajska vojska.
Dodaja, da je bil Walmart pravzaprav samorog 20. stoletja v svetu maloprodaje, saj je imel prelomne ideje in je razvijal napredne tehnološke rešitve. Toda v 21. stoletju, ko je Amazon postal njihov največji konkurent, se je za Walmart vse spremenilo in ni mu preostalo drugega, kot da se ponovno odkrije in preobrazi,« pripoveduje sogovornik.

Priložnost za učenje na DIGGIT-u

Kot dodaja Peter Hinssen, se od takšnih podjetij vsi lahko veliko naučimo. »Mislim, da bo tudi med občinstvom DIGGIT-a veliko predstavnikov podjetij, ki so bližje feniksom kot pa samorogom. Podjetja morajo sama sebe nenehno na novo izumljati, saj bodo v svetu stalnih sprememb le tako lahko močnejša. Toda to morajo storiti, dokler rastejo in še niso dosegla svojega vrhunca. Zato me je s tega vidika ta dvojni koncept, feniks proti samorogu, tako pritegnil.«