1. Skrite priložnosti mobilnih naprav
Mobilne naprave so tako rekoč prisotne že v vsakem gospodinjstvu, zaradi njihove praktičnosti pa jih v različne namene redno uporablja praktično vsak posameznik. Zaradi njihove vpetosti v vsakdanjik večine ljudi pa je pomembno, da se podjetja pri svojem poslovanju zavedajo pomena, ki ga tovrstne naprave predstavljajo za podjetje. Da bi v proces komunikacije uspešno vključevala tudi svoje (potencialne) kupce, morajo strategijo komuniciranja prilagoditi tudi mobilnim napravam in kupcem tako omogočiti, da jih dosežejo praktično kjerkoli in kadarkoli!

Poslovanje na spletu
Foto: Dreamstime

2. Kje dobite največ informacij o tem, kaj se dogaja v svetu? Preko medijev!
Sodobna podjetja pogosto pozabijo na to, da mediji predstavljajo glavni vir pridobivanja različnih informacij. Da bi uspešno komunicirala s (potencialnimi) kupci, morajo na lastno podjetje gledati kot na medijsko podjetje. To pomeni, da morajo tem ponuditi vsebine, ki bodo zanje koristne in ki jih bodo dojemali kot kvalitetne. Lahko gre za vsebine, posredovane v obliki podcasta, blog vsebine, video vsebin ali česa drugega, pri čemer je najbolj pomembno, da je vsebina avtentična!


3. Pogovorni bot: ker kupci – tudi potencialni - radi komunicirajo!

Podjetja, ki poslujejo v sodobnem okolju, imajo na voljo številne možnosti, ki jim omogočajo komunikacijo s svojimi (potencialnimi) kupci – le prepoznati in izkoristiti jih morajo! Najnovejši trendi se nagibajo k uporabi orodij za vzpostavljanje komunikacije med kupci in podjetjem, z uporabo umetne inteligence. Gre za tako imenovan pogovorni bot, ki podjetjem in njihovim kupcem omogoča, da konstantno komunicirajo in jim na ta način omogočajo pridobitev odgovorov na splošna vprašanja, reševanje morebitnih težav, kupci pa se obenem počutijo tudi bolj vključene v celoten proces. 

4. Zagotovo ste tudi sami pred pomembnim nakupom že kdaj preverili spletna mnenja

Številni kupci bodo v sodobnem svetu svojo nakupno izkušnjo delili z ostalimi uporabniki interneta. Na ta način potencialnim kupcem omogočajo, da se že pred nakupom seznanijo z vašim podjetjem, ponudbo izdelkov ali storitev in kvaliteto le-teh. Z vidika spletnega poslovanja pa imajo ocene še en pozitiven vpliv, in sicer vplivajo na vzpostavljanje položaja na spletnem brskalniku. Več pozitivnih ocen kot bo imelo vaše podjetje, na višje mesto se boste uvrstili pri brskanju potencialnih kupcev na internetu.


5. Ne zapravljajte časa po nepotrebnem – komunicirajte z videom!
Uporabniki interneta imajo ob današnji poplavi raznovrstnih vsebin raje tiste, ki vsebujejo slikovni ali video material. Prednost uporabe tovrstnega materiala za podjetje je predvsem v tem, da omogočajo posredovanje bolj privlačnih zgodb, poudarkov in podobno. Youtube video vsebine, Facebook video vsebine … možnosti je neskončno!

Poslovanje na spletu
Foto: Dreamstime

6. Posredovanje zgodbe podjetja ali narekovanje kupcem, kaj naj storijo?
Pomembno je, da se pri poslovanju ne osredotočate samo na pritegnitev morebitnih kupcev, ampak na tudi na to, da jim posredujete vrednost! To lahko storite tako, da jim posredujete zgodbo, ki odseva celotno delovanje vašega podjetja v najboljši luči!


Se še spoznavate s svetom digitalnega marketinga? Se dnevno srečujete z njim pa ne veste kako bi se ga lotili in na kaj se osredotočiti? Udeležite se DIMAQ izobraževalnega programa digitalnega marketinga, kjer se bomo v šestih dneh podrobno posvetili kar 12 področjem digitalnega marketinga. Naslednji termin izobraževanja bo potekal od 24. maja do 26. maja ter od 31.maja do 02. junija. Več informacij in prijave na: info@iab.si.
Prijavite se in z nami odkrivajte zmagovalne poti do uspešnega digitalnega marketinga!