Zanimivosti

Japonci se vračajo

Autobild
22. 5. 2014, 15.15
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.54
Deli članek:

Nissan se s pulsarjem vrača v razred C, ali gre za rivala golfa, pa bo pokazal čas. Nissan pulsar bo prišel na trg letošnjo jesen, v Sloveniji bo na voljo septembra. Nissan je po upokojitvi almere leta 2007 v tem razredu ostal brez predstavnika, vse moči pa je usmeril v suvije na čelu s qashqaijem.

Nissan pulsar bo prišel na trg letošnjo jesen, v Sloveniji bo na voljo septembra. Nissan je po upokojitvi almere leta 2007 v tem razredu ostal brez predstavnika, vse moči pa je usmeril v suvije na čelu s qashqaijem. A tudi običajni avtomobili so na evropskem trgu močni, zato so v Nissanu pljunili v roke in ustvarili petvratno kombilimuzino.

Avto bodo izdelali v španski tovarni, »stajling« pa so pobrali pri qashqaiju in x-trailu. V dolžino meri 4,39 metra in je v svojem razredu med večjimi, prednjačita le astra in mazda3. Z višino 1,52 metra je eden najvišjih, z 2,7 metra pa ima v razredu tudi največjo medosno razdaljo. Prtljažnik sicer meri le 380 litrov.

Pulsar ima kar nekaj sodobne opreme, LED-luči, 360-stopinjsko kamero, multimedijski sistem z Googlovo podporo in aplikacijami, opozorilo za menjavanje pasu, opozorilnik mrtvega kota in samodejno zaviranje.

Ob začetku predaje bo Pulsar na voljo z dvema motorjema: 1,2-litrski turbo razvija 115 KM in 190 Nm, dizelski dCi pa ima 110 KM in 260 Nm ter samo 95 g/km emisij. Oba motorja bosta na voljo z ročnim in novim brezstopenjskim Xtronicom. Kasneje bo na voljo še 1,6-litrski turbo s 190 KM.

Znane so že prve cene, v Franciji bo avto stal od 18.800 evrov za bencinarja in 21.000 evrov za dizla.